Schema check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet trainings dagen alle shakes er uit, behalve bij ontbijt de whey.

Comment

Nieuwe Excel betand toegevoegd.

Hierbij kleine aanpassingen toegevoegd.
      * Musli repen verwijderd
      * Een ander Magere Kwark genomen met iets gunstigere voedingswaarde

Op niet traindagen vervalt de whey shake+dextrose in de middag.

Meld er wel even erbij dat ik de voedingswaarde van groente er niet bij heb geteld. Even als de eiwitten in bijvoorbeeld zilvervliesrijst. Die tel ik dus niet mee...

Graag jullie mening en gelieve niet op de eentonigheid letten aub.
      Attached Files

Comment

En de pinda's verhoogd met 10gr.

Comment

Persoonlijk zou ik één van de twee pinda-momenten verplaatsen naar de kwark s avonds. Zorgt dat je trager de eiwitten in de kwark opneemt, zo heb je er s nacht meer aan.

Dan die Red Bull, ik heb onlangs iets gelezen van GenIx hier over en dacht dat het beter was deze in de ochtend te nemen?
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

@ Sancho, thanks met het meedenken.

Ik had juist gelezen dat vet, eiwit minder doet opnemen. Vandaar dat ik ze meteen bij de eerste maaltijden doe.

Maar als vet (pinda's) in de avond toegestaan is, dan doe ik 1 keer bij maaltijd 2 of 3 en de 1 keer bij de kwark.

Ik doe het niet in de kwark, kan ik dan beter eerst de pinda's nemen en dan de kwark of andersom?

Wat red bull betreft,... zou het zo schadelijk zijn? Zit bijna niks in wat betreft voedingswaarde. Het is meer persoonlijk een wakker makertje voor op werk.

Comment

2 uur na het sporten kun je gewoon vet nemen. Dus wat walnoten bij de kwark voor het slapen of wat vette Zalm kan geen kwaad.

Comment

Originally posted by zaahied View Post
                @ Sancho, thanks met het meedenken.

Ik had juist gelezen dat vet, eiwit minder doet opnemen. Vandaar dat ik ze meteen bij de eerste maaltijden doe.
                Het zorgt niet dat je ze minder opneemt, maar trager

Maar als vet (pinda's) in de avond toegestaan is, dan doe ik 1 keer bij maaltijd 2 of 3 en de 1 keer bij de kwark.

Ik doe het niet in de kwark, kan ik dan beter eerst de pinda's nemen en dan de kwark of andersom?
                Speelt geen rol
                Wat red bull betreft,... zou het zo schadelijk zijn? Zit bijna niks in wat betreft voedingswaarde. Het is meer persoonlijk een wakker makertje voor op werk.
                Zou eens moeten zien wat GenIx hierover gezegd heeft.
                Voila
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ok,

ik was namelijk ook bang dat mij kh wat in de kwark en in de pinda's zit te hoog is om te nemen voor het slapen gaan.

Dit ga ik veranderen. 60gr per dag. Verdeeld over 20gr. 2 momenten op de dag. En de laatste bij het kwark.

Voor de rest is de schema goedgekeurd?

Comment

Over welke red bull moet ik een oordeel vellen? Light of gewoon?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Light

Comment

Light mag. Overigens wel cyclen het liefst. Langdurige structurele inname van cafeïne had geloof ik een verhoging van je cortisol tot gevolg. Daarnaast neemt het effect af als je het structureel gebruikt.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Overigens wel cyclen het liefst. Langdurige structurele inname van cafeïne had geloof ik een verhoging van je cortisol tot gevolg. Daarnaast neemt het effect af als je het structureel gebruikt.
                          Ok, 2 dagen wel, 1 dag niet etc.

Is de schema voor de rest goed?

Is het trouwens normaal als je iets onder je behoefte gaat eten een lichte hongergevoel hebt tussen de maaltijden?

Comment

Hongergevoel kan inderdaad de kop op steken. Is niet zo vreemd. Trekt waarschijnlijk van zelf wel bij.

En 2 wel, 1 niet kan, maar ik zou eerder 2 over 2 zetten, mag je zelf kiezen of je dagen of weken pakt.

sigpic

Comment

ok, thanx...

zal wel wennen worden, die red bull is echt een redder voor op werk om weer even bij de les te komen zeg maar....

Ik doe het verlopig om de 2 dagen wel.

Eens kijken of ik een vervanger hiervoor kan vinden op de dagen waarop het niet kan.

Comment

Update!

ben al tijdje bezig, maar voelde nog niet helemaal goed aan.

De regel KH moet je verdienen heb ik vervolgens toegepast dmv de zilvervliesrijst helemaal te schappen. Deze heb ik vervangen door wat vet en eiwit te verhogen.

Ik zit nu net boven de 1800kcal. (CUT) Doe dit net een week en bevalt me goed. 2% lager in vet% en 1,5kg in gewicht. Een gain van 0.6% spier.

Is dit goed? Of zit ik toch te laag? Behoefte op onderhoud is rond 2300.

Gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X