Eten wat ik wil maar niet aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten wat ik wil maar niet aankomen

Hallo, mijn naam is Niels.

Ik ben 22 jaar en ik ben ongeveer 1,89 en ik weeg rond de 60 kilo.

Ik rook ook al sinds mijn 12e jaar en ik wil er sinds kort mee stoppen mede doordat ik ook in gewicht wil aankomen en het natuurlijk slecht is.

Ik kan eten wat ik wil maar ik kom echt geen grammetje aan helemaal niets. Ik blijf dan ook altijd precies op hetzelfde gewicht, nouja soms weeg ik iets minder en de andere keer ietsjes meer en zo gaat het maar op en neer.

Iemand die weet wat ik hier tegen kan doen?

Groet,

N

Ik raad u aan de stickies te lezen, helpt tegen bijna alles

Welkom
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

wat eet je op een dag dan?
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Ik eet zeker in de middag, ongeveer 2/3 boterhammen heel soms eet ik niet in de middag en s'avonds eet ik zeker wel gewoon 2 borden met eten. Ook tussen door eet ik wel erg veel koekjes, meestal koekjes en dan niet zo'n beeje ook maar heel erg veel.

gezond is het ook weer niet maar je zou dan toch denken dat daar wel een grammetje van aankomt.

Dankje Yawgmoth

Comment

Van dat beetje wat jij eet kom je niet aan. Je denkt dat het veel is, maar dat is nog niet eens 2 maaltijden van mijn eetschema. Koekjes en snoep is geen eten en helpt niks. Het zijn lege kalorien die niks toevoegen en je nog steeds ondervoed laten.

Begin met stickies te lezen. Bereken je kcal benodigdheid voor een dag en ga eten. Mensen zijn niet dik omdat ze te veel eten, maar omdat ze te weinig voedingsstoffen binnenkrijgen.

Comment

Nou rook ik ook nog ook heb ik een te snelle stofwisseling helpt het ook als ik stop met roken?

Ik ga de sickties zo even doornemen

Comment

Gek dat je niet aankomt op een schema waarop ik cut...
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik denk dat ik zelfs nog meer kcal per dag binnen krijg als ik onder onderhoud zit...

Oftewel: meer eten en dan geen meuk gaan eten maar goed eten...
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Als ik alle kcal optel dan Kom ik nog niet eens op de helft van mijn cutschema!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Pielsje View Post
                    Nou rook ik ook nog ook heb ik een te snelle stofwisseling helpt het ook als ik stop met roken?

Denk eerder dat je stofwisseling traag is als je zo weinig eet.....
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Gek dat je niet aankomt op een schema waarop ik cut...
                      Wow wist niet dat jij aan ongezonden crashdieten deed in de cut

Jij kan niet concluderen dat je een snelle stofwisseling hebt als je bijna geen fuck eet op een dag. En roken maakt in dit geval weinig uit. Zorg maar eerst gewoon dat je fatsoenlijk en veel voedsel weg werkt op een dag. Als je 4000+kcal moet eten om op gewicht te blijven mag je pas zeggen dat je een snelle stofwisseling hebt. Zit je rond de 2700-3000 zoals mij dan heb je een normale stofwisseling. En wat je nu eet zit je net rond de 1000kcal en ben je gewoon idioot aan het doen.
                      Last edited by Falstyr; 21-04-2009, 08:49.

Comment

kerel meer eten dat eet ik als ik ziek ben. en dat is echt 1/3rde van mijn behoefte.. aankomen is niet makkelijk ben zelf ook 2 jaar bezig geweest om het uit te vogelen kom van 54kg af. nu 71. meer eten 6x per dag en de stickies lezen succes =)

Comment

Snelle stofwisseling was vroeger al getest via de dokter.

Maar in veel gevallen vervang je ook de sigaret door het eten. Maar nu weet ik ook dat ik te weinig eet vergeleken met wat jullie allemaal eten. dus ik ga even naar een schema kijken.

Ik zal er alles aan doen om in gewicht aan te kunnen komen.

Bedankt voor jullie hulp allemaal

Comment

Nou geloof ik eigenlijk ook niet dat ik een snelle stofwisseling heb aangezien ik toch echt veel te weinig eet vergeleken met jullie.

Ik eet nu 2 dagen al 2x brood in de ochtend en 3x in de middag. Ik ga dat later nog verhogen naar 4 boterhammen maar aangezien ik het nog moeilijk heb om het in de ochtend door me keel te krijgen begin ik eerst 2x in de ochtend.

Zou het stoppen met roken ook helpen om in gewicht aan te komen of is dat maar een klein beetje wat je toevoegt?

Comment

Zou het stoppen met roken ook helpen om in gewicht aan te komen of is dat maar een klein beetje wat je toevoegt?
                              Je krijgt misschien een grotere trek naar eten, maar dat is bullshit. Gewoon eten, ook al heb je geen trek.

En als je met roken wil stoppen doe het dan omdat je geen kanker wilt en omdat het ontzettend ranzig is, maar niet om aan te komen.

Succes.
                              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X