Eten wat ik wil maar niet aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja dat is ook zo, in eerste instantie doe je het ook daarvoor maar als je ook nog in gewicht mee aan komt is dat mooi mee genomen.

Nu ik in de ochtend en middag goed eet voel ik me stukken beter als daarvoor.

Ik ga over een maand nogmaals op de weegschaal staan en dan ga ik kijken hoeveel ik over een maandje weeg.
    Last edited by Pielsje; 23-04-2009, 11:45.

Comment

Originally posted by Pielsje View Post
      Nou geloof ik eigenlijk ook niet dat ik een snelle stofwisseling heb aangezien ik toch echt veel te weinig eet vergeleken met jullie.

Ik eet nu 2 dagen al 2x brood in de ochtend en 3x in de middag. Ik ga dat later nog verhogen naar 4 boterhammen maar aangezien ik het nog moeilijk heb om het in de ochtend door me keel te krijgen begin ik eerst 2x in de ochtend.

Zou het stoppen met roken ook helpen om in gewicht aan te komen of is dat maar een klein beetje wat je toevoegt?
      snelle stofwisseling of niet je eet te weinig.
      stoppen met roker is gezonder kan beter zijn voor je conditie en je motivatie. zal iig je portomonnee helpen
      kwa eten wat ik zo zie 2x brood = 160 kcal
      3x brood = 240 kcal
      mss nog wat extra brood snap je post niet helemaal dus pakweg 600 kcal van brood.. dan kom je avond eten erbij laten we ruw weg zeggen 400-600 kcal ?
      = amper de helft van de GEMIDDELDE aanbevolen dagelijkse hoeveelheid

eet ook is een banaantje tussendoor = extra kcal. savonds bakje kwark.
      wat eet je om je 10 uur pauze ? en de pauze rond 15.00?
      eventueel kan je ook nog na je ontbijt 15 min later een bakje brinta naar binnen slurpen. zijn meteen weer 250kcal extra.
      succes

Comment

Roken stookt je stofwisseling op. Dus ja, stoppen gaat je helpen makkelijker gewicht te winnen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik wilde al even reageren op dit topic, dus dat zal ik bij deze dan maar doen.

Op het moment dat je een shaggie of sigaret rookt, gaat je honger gevoel over. na een tijdje daalt de PH (zuurtegraad) in je maag waardoor je juist meer honger krijgt, wat de meeste rokers oplossen door nog een peukie op te steken. naast dit effect op je "gevoel", zorgt roken er ook voor dat je darmen aanzienlijk meer moeite moet doen om voedingsstoffen op te nemen door de "vervuiling" die er doorheen zit. Om maximaal effect van je inspanning te krijgen en meer trek, is stoppen met roken zeer aan te raden, maar het zal wel even een test van je karakter worden.

Dan nog een kleine tip die je misschien kan helpen met je ochtent eten, het werkt voor mij goed en ik had ongeveer net zo'n raar dag-eet schema voorheen, is om 's ochtens een paar happen vla/kwark/yoghurt of desnoods 1-2 slokken drink ontbijt te nemen, en vervolgens even een rondje om wandelen, naar het dorp en terug fietsen of andersinds enige lichte beweging. kort hierna knalt bij mij de stofwisseling op vol en hou ik de hele dag meer trek.

Succes !
          Wie typefouten vind in bovenstaand bericht, mag ze houden.

Comment

mijn verslaving sochtents is havermout met melk (L) mischien inruilen voor je sigaretten stuk beter
            Calisthenics / Street workout

Comment

Waarom verschuil jij je achter je stofwisseling? Of die nu snel of traag is; je eet verdomd weinig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X