Is eigeel slecht voor je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Bedankt voor jullie reacties, ik weet genoeg.
    En ik ook..! Eieren kunnen dus geen kwaad!

Excusses voor het verkeerd verschaffen van informatie! Zo heb ik ook weer wat geleerd vandaag

Comment

Originally posted by Volkracht View Post

Excusses voor het verkeerd verschaffen van informatie! Zo heb ik ook weer wat geleerd vandaag
      Geen probleem.. je wou me helpen

Comment

ik kook mijn eitje en haal het eigeel er uit..probleem opgelost

Comment

Originally posted by SoloWarrior View Post
          ik kook mijn eitje en haal het eigeel er uit..probleem opgelost
          Welk probleem?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Welk probleem?
            De eeuwenlange discussie over of eigeel wel of niet je LDL cholesterol levels verhoogd neem ik aan

Comment

Originally posted by Volkracht View Post

Daar zitten we voor op een board bro.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een mooi voorbeeld waarom ik op dit forum zit. Verheldering, ben heel blij dat ik dit heb gelezen. Ik eet ook heel wat eitjes per week dus kan geen kwaad. Gekookt of gebakken geen verschil? Lijkt me niet maar toch deze vraag.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sporters halen het eigeel eruit omdat het 6gr vet bevat en je zo lager in je totaal vet zit als je schema hanteert.
                  Dit lijkt me eerder de reden dan dat het slecht voor je Cholesterol zou zijn.
                  <------ BB Gun doet auw!

Comment

Lijkt me logisch dat je het vet er uit haalt als je qua totale dag inname qua vet te hoog uit gaat komen.

Comment

citaat uit het boek ;gezond sporten met natuurlijke 'doping' door dr.Paul Nijs.

Lecithine

Deze stof geeft de gele kleur aan eidooiers. Lecithine (evenals het amino-zuur choline dat een bestanddeel is van lecithine) beschermt je lever en vergroot je reflexen en is vooral nuttig voor sprinters.
                      Komt voor in eierdooiers en soja.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Volgens mij is het al achterhaald dat elke dag eieren eten slecht voor je is.Er zijn zoveel onderzoeken,maar ik vraag me af in hoeverre die allemaal zo betrouwbaar zijn.Ik ken redelijk veel mensen die 10 eieren (eigeel dus ook) per dag eten,maar wel een goed of een te laag (dat is dus ook niet goed eigenlijk...) choletstolgehalte hebben.

Te veel lijkt me trouwens nooit goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X