op gevoel eten,met een beetje ritme

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• op gevoel eten,met een beetje ritme

kijken wat jullie hiervan vinden.ik ben iemand die wel op mijn eten let ,maar probeer het ook makkelijk te maken voor mezelf door te eten wat ik lekker vind.

vb wat ik vandaag heb gegeten:

10u s`morgens ontbijt bord brinta met appel.

10.30 bord rijst met 1 ei

12.00 bord rijst met 2 eieren

13.30 franse magere kwark de helft van zo`n pot

16.30 weer een bord rijst met 1 ei

18.00 trainen direct daarna banaan en een bord rijst (nasi)

8.00 een eiwit shake

en zometeen om 22.00 een paar boterhammen met wat magere kipfile.

wat vinden jullie van mijn schema???

mijn training is op dit momen puur gericht op massa.

dus bv rug 3 oefeningen met 4 - 6 zo zwaar mogelijk.

ja ik probeer zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren,en daar op is dit alles gebaseerd.

GRTZ

johcarlos

Als je er succes mee hebt,dan zal het vast goed zijn. Eet je helemaal geen groente en fruit trouwens?

Comment

Stoppen met naar je lichaam luisteren en de voedingssticky's gaan lezen. Wat je nu eet heeft totaal geen balans, en is eenzijdig.
      Verder jezelf ook nog eens goed inlezen qua training, want je bent dus niet puur op massa aan het trainen met 4 tot 6 herhalingen.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

om de ene dag groente en rauwkorst.

en ja mijn tussendoortjes zijn altijd gebaseerd op fruit kiwi mijn favo, appel ,manderijn etc.

geen snoep oid vind ik niet lekker.

grtz johcarlos

Comment

Je eet zo ongezond als maar kan, omdat het eenzijdig is. Ik zie totaal geen vetten, die heb je iedere dag hard nodig.

Ik betwijfel of je aan je dagelijks vitamine en mineralen komt. Dit is gewoon bagger, kan er niks anders van maken.

Vergeet niet, ook met gezonde producten kun je ongezond bezig zijn.

Comment

Lijkt me nou niet echt een verstandig "schema". Veel te eenzijdig, te weinig groenten en fruit, te weinig eiwitten en amper vetten. Dit gaat hem niet worden.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Bereken je behoefte eens, en wat er in dit eten zit. Vergelijk dat met elkaar.

Als ik trouwens op gevoel zou moeten eten, heb ik geen rem. Als ik dan 's ochtends 12 plakken brood op heb.... eet ik er gelijk nog 12 achteraan. En dan drink ik hooguit 1 glas drinken op een dag. Me luv food.

Enne.. iemand die verslaafd is aan suiker (wat heel veel mensen zijn) zal ook alleen maar suiker willen eten. Dat wil niet zeggen dat het goed/gezond is als diegene naar zijn/haar lichaam luistert. Vaak is honger naar het ene, tekort aan een totaal ander iets. Iemand die bv alleen maar producten met veel suiker eet, zal amer tot geen vitamines en goede brandstof binnenkrijgen.
              Last edited by Patricia86; 25-04-2009, 08:10.

Comment

ik heb altijd gedacht dat ik gezond at (groente en fruit eet ik altijd apart staat boven in mijn schema niet,misschien vetten tekort want daar heb ik me niet echt in verdiept,ik dacht dat er genoeg vetten in mijn eten zat ingebakken) ,maar wel over de week gekeken. ik ga de komende week alles opschrijven en dan vergelijken met wat bij sticky`s staan.

wat mij wel verbaasd is dat ik de afgelopen jaren wel flink gegroeid ben nl. toen ik begon woon ik 56 kilo, tot vorig jaar toen ik stopte woog ik rond 80 kilo zonder een buik of wat dan ook zag er goed uit.

ik snap er niks meer van.

GRTZ

johcarlos

Comment

Als je al jaren eenzelfde schema aanhoud kan je wel gemakkelijk op gevoel eten, als je er nog weinig van weet, zoals bij jou (je mist goede vetten, te weinig eiwitten), zou ik toch maar gewoon een schema opstellen en dan in de loop van de tijd krijg je wel door wat je kan vervangen door wat enz. en hoe je moet zorgen dat je dezelfde waardes binnenkrijgt met verschillende producten.

Als je een pure ecto bent en goed op je eiwitjes + vetten let en je daarnaast gewoon volpropt is het imo geen probleem zolang je niet vet wordt.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

@ Adon1s

Volgens mij is hij sowieso geen endo. Anders was ie niet van 56 kilo naar 80 kilo gegaan zonder buik of lovehandles...
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

wat is een endo???

gr.

johcarlos

Comment

Originally posted by johcarlos View Post
                        wat is een endo???

gr.

johcarlos
                        Google verricht wonderen.Misschien eens zelf proberen.

Somatypen
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                          Google verricht wonderen.Misschien eens zelf proberen.

Somatypen
                          ik dacht dat jullie een speciale uitdrukking gebruikte.

heb inmiddels veel gelezen en mijn eetgewoonte een beetje onder loep genomen en ik moet zeggen dat het eenzijdig lijkt maar dat niet helemaal zo is.

neem nou rijst met 4 eieren.ei is gebakken in olijfolie en eigeel alleen van 1 ei gebruikt.ik zie hier een verhouding in van 60-20-20 ? , kan toch.

even naar mijn gevoel van eten vandaag.

`smorgens 12.00 brinta met 4 volkorn boterham met pindakaas en boter.

14.00 shake/met 1 eetlepel vloeibaar amino in light sojamelk.

17.00 rijst met vis aard. stukje mango doorheen en tomaten.

19.30 weer hetzelfde met iets minder rijst.

21.30 groente met klein beetje rijst een manderijn en multivit.

en morgen eten weer wat anders dit bedoel ik opgevoel eten.morgen veel rauwkorst en wat exstra magere kwark.

en het is weer tijd om te schieten...

grtz

johcarlos

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X