Visolie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Visolie

Oké, ik heb hier al een paar keer gelezen dat visolie veel goede vetten bevat.. Ik heb het al eens gegoogled en ik vraag me af hoe jullie het nemen: in tablet vorm of vloeibaar? en welke merken zijn hierin het beste?

P.S. ik neem elke avond men potje kwark erbij en eten maar.. Soms lees ik hier dat sommigen elke avond een halve kilo kwark naar binnen spelen? Ik zit midden in men bulk dus ik eet veel maar een halve kilo per dag? pls explain how you do it

ik at vroeger in de bulk op een avond 2 kg kwark naar binnen, 6 kg per dag.
    the one and only tabata overlord

Comment

één zo'n bakkie kwark is toch niks.... hap slik weg...

Visolie heb ik in capsules trouwens...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nog een bijkomend vraagje over de visolie: ik heb gelezen dat de vetverbranding erdoor omhoog gaat.

Klopt dit? Ik zit namenlijk in men bulk..

Comment

Heb van die gelcapsules. Heb slechts een keer meegemaakt dat het in poedervorm in capsules zat.

En ja, je vetverbranding gaat wat omhoog, maar ook in de bulk gewoon slikken die hap. Levert teveel goede dingen om het niet te nemen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Visolie is een basissupplement die men zowel in de bulk, cut als maintainance fase moet nemen. Het levert veel gezondheidsvoordelen op en het beinvloed je insulinegevoeligheid wat je weer beschermt tegen hoge bloeddruk, suikerziekte en bloedsuikerschommelingen. En nog veel meer.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

oké thx guys, ben het van gisteren beginnen nemen

Comment

Ik ben vandaag ook begonnen met men visolie capsules...Heb ze van de Etos met omega 3-6 en 9 erin...maar de dosering zegt maar 2 op een dag inemen,en niet overschrijden..Ik ben aan het cutten,is het dan beter om toch meer tenemen? of beter aan de 2 per dag houden???

Comment

Originally posted by Benji NL View Post
                  Ik ben vandaag ook begonnen met men visolie capsules...Heb ze van de Etos met omega 3-6 en 9 erin...maar de dosering zegt maar 2 op een dag inemen,en niet overschrijden..Ik ben aan het cutten,is het dan beter om toch meer tenemen? of beter aan de 2 per dag houden???
                  Die aanbevolen hoeveelheid is wat mij betreft bullshit. En waarom omega 3-6 en 9 vetcapsules nemen. Ik zou het gewoon bij Visolie houden, het gaat uit eindelijk toch om de omega 3

EDIT: die andere vetten zijn natuurlijk niet slecht, maar ik neem aan, dat het er niet goedkoper op wordt

Comment

Als je het googled dan komt het er idd op neer dat de omega 3 veel belangrijker is dan de omega 6-9.

Volgens mij is het beste merk qua kwaliteit/prijs MorEPA.

Comment

Okee Tanks!Ik wou ze eerst bij hema halen maar ik ga vandaag pas naar de stad...had wel gegoogled en kwam uit bij consumentenbond bond (testen 22 dure en goedkope capsulles) dat van de hema beste en ook nog eens de goedkoopste waren.etos en D.A. kwamen ook goed uit de test...veel dure merken hielden zich niet aan de dosering dat op de etiket stond..Wis dus nie dat het voornamelijk om de Omega 3 ging!!!vandaag naar de stad zal ik wel wat inslaan bij de hema..Weer wat geleerd

Comment

Ik heb die van het kruidvat. Omega 6 krijg je al door andere voeding genoeg binnen dacht ik. Omega 3 is genoeg
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Omega 6 zit bijna in alle voeding dus het is onmogenlijk dat je daar te weinig van binnen krijgt. Eerder teveel. Omega 9 maakt je lichaam zelf aan.
                          Hier een klein stukje dat ik op Wikipedia gevonden heb:

Meervoudig onverzadigd. Linolzuur met twee dubbele bindingen en linoleenzuur met drie dubbele bindingen zijn meervoudig onverzadigde vetzuren. Linolzuur is een n-6 vetzuur, omdat de eerste dubbele band tussen het 6de en 7de koolstofatoom zit, geteld vanaf de CH3 eindgroep. Alfa-linoleenzuur is een n-3 vetzuur (ook wel omega-3 (ω-3) vetzuur genoemd), gamma-linoleenzuur is een n-6 vetzuur (of omega-6 (ω-6) vetzuur). Deze twee meervoudig onverzadigde vetzuren, die het lichaam niet zelf kan aanmaken, worden daarom essentiele vetzuren genoemd.
                          Last edited by de sterkste ophaler; 30-04-2009, 08:46.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Maar Hoeveel Capsules nemen jullie per dag in?1 bij elke maaltijd of meer/minder?

Comment

Negen. Ik pak ze in een keer, maar ik denk dat spreiden beter is.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X