Voeding cut schema No Zuivel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding cut schema No Zuivel

Zit op de 12.2 % vet volgens huidplooi meeting en wil mijn vet nogverder verlagen voor men sixpack(4 pack begint doortekomen)...men vorige schema was ik toch beetje ontevreden over(mensen zijden teweinig vet) en wil snel resultaat,dus zuivel helemaal eruit gegooit en begonnen met vis capsules intenemen(3 op een dag inplaats van de aanbevolen 2).3 koppen groene thee drink ik al. zal ook meteen aan men andere schema beginnen waar ik maaltijden met koolvis vervang en bijv. rogge brood,voor de nodige variatie op verschilende dagen.Behoefde volgen berekening Q&A Punani 79 kilo...
    Kcal 2128 Eiwit 197.5 vet 50
    Zit ik zo goed of moet ik nog veel aanpassen?
    Alle Advies en Comentaar is welkom!!!

(BTW)vanaf morgen op men niet trainings dagen uur cardio
    Attached Files

Niemand op of aanmerkingen?dus mijn voeding zo aan houden en intensief blijven trainen,dan moet het wel goed komen toch? Ben vergeten men koolhydraten bij mijn behoefte..is 222...

Comment

Ziet er keurig uit. Wanneer (hoe laat) train je?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik Train altijd vroeg, na men ontbijt...uur of 9...daarna pak ik een extra proteine shake (eerst ook 2 dextro energy maar heb ergens bij Q&a 2 get ript gelezen dat dit nie goed is in cut?) doe full body work out en 20 minuten cardio altijd tussen door...nu dus ook op rustdagen uur hardlopen/touwspringen...En als in nou naar buiten kijk moet ik mezelf wel een beetje dwingen,lol Bedankt voor comment! en is men vet niet tehoog?

Comment

Ipv die tabletten moet je eens kijken in De Tuinen ofzo voor dextro in poedervorm. Pakken goedkoper
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Je vet is goed zo.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Druivensuiker kun je ook gewoon halen bij de Albert Heijn bij de "Sun natura" producten. Ook erg billig (goedkoop).
              Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Goed bezig....

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Oke Bedankt mensen!Maar kan je in de cut nou beter wel of geen druivensuiker nemen na het trainen?(nam altijd 2 dextro tabledjes na men KT maar ben gestopt omdat volgens mij punani zij da je dit beter nie kon doen) Ben blij da ik nu weet da ik goed bezig ben...en ben ook erg blij met jullie comments!Big Tanks

Comment

Originally posted by Benji NL View Post
                    Oke Bedankt mensen!Maar kan je in de cut nou beter wel of geen druivensuiker nemen na het trainen?(nam altijd 2 dextro tabledjes na men KT maar ben gestopt omdat volgens mij punani zij da je dit beter nie kon doen) Ben blij da ik nu weet da ik goed bezig ben...en ben ook erg blij met jullie comments!Big Tanks
                    Ik geloof dat Punani ipv dextrose maizena nam?? Maar of dat klopt?
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Klopt. Maar na het trainen nam hij in de cut ook alleen maar complexe koolhydraten.

sigpic

Comment

Goed schema! Ik ga hem ook mooi gebruiken
                        Alleen neem ik wel zuivel en ik moet iets vervangends vinden voor de vis. Iemand suggesties?
                        Last edited by Kiotte; 06-05-2009, 22:56.

Comment

Vlees.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Vlees.
                            Achja waarom ook eigenlijk niet

Comment

whahaha wa wil je anders nemen? Heel Veel eiwitten ? lol (met de nadruk op veel)Maar hoezo complex?Ik neem men proteineshake als ik thuis kom...en dan na de douche... lunch met men 2 sneden volkoren met kifilet en 2 eiwitte en 15 gram noten...is dit iet complec genoeg? hihi
                              Last edited by Benji NL; 08-05-2009, 00:25.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X