Hoe slecht is alcohol voor je fysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe slecht is alcohol voor je fysiek?

Ik vraag me af hoe slecht alcohol is voor je fysiek? 1 keer flink zuipen per week doet 50% van je wekelijkse training te niet? Of hoe sterk is die spierafbouw bij alcohol?
    You can not become LEGenDArY without Legday

Alcohol en spieropbouw gaan NIET samen. Als je de zoekfunctie van he tforum gebruikt zul je zien dat er al heel veel topics gemaakt zijn over dit onderwerp waarin uitvoerig gediscussierd is over de nadelige effecten!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

50%??!?!? Dan heb ik het effect echt zwaar onderschat :S

Is het ook zo dat je er massa door kan verliezen? Want in spanje wil ik wel een weekje gaan drinken namelijk.

Comment

Ook voor jou geld: zoekfunctie. Tientallen topics hierover.
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

creabea speciaal voor jou
          Attached Files
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

50% is wel een erg bescheiden schatting.

Comment

1 keer per week een paar biertjes of borreltjes zal jou'n spiergroei niet in de weg zitten
              Doe je het elke dag dan is het een ander verhaal

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                jaja met de zoekfunctie terug gevonden.. onvoorstelbaar
                http://forum.bodynet.nl/suggesties-c...r-dummies.html

bier is gewoon uber slecht voor je wil je op vakantie week zuipen eigen keus maar je spieren zullen er onder leiden. keer biertje kan geen kwaad maar weet je je eigen rem niet te zitten zeg dan gewoon nee

Comment

eens n keertje alcohol in de week kan toch niet zo'n problemen geven of wel dan?

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    haha die shredmaster is zoms lekker bezig lol

leuk plaatje
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het hangt ook van je timing af, als je alcohol neemt in de buurt van je training staat het je herstel veel meer in de weg dan op een moment dat je lichaam al weer veel verder is qua herstel.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Het hangt ook van je timing af, als je alcohol neemt in de buurt van je training staat het je herstel veel meer in de weg dan op een moment dat je lichaam al weer veel verder is qua herstel.
                        ok bedankt!

En ik heb de boodschap door;...zo min mogelijk zuipen

Wat betreft de zoekfunctie. Ik moet zeggen dat ik daar niet zo van ben. Ten eerste krijg je echt tig threads en zie ik tussen de bomen het bos niet meer. En als de leidraad is dat je nieuwe vragen moet stellen dan kan je het forum beter sluiten;..want alle vragen zijn al wel eens gesteld. Als het puur een bron van informatie is dan kan je beter een kennis bibliotheek maken van je website. Kan iedereen alles opzoeken, geen tegenstrijdige info en veel directer. Maar jullie hebben toch juist een forum omdat je zelf van gedachte kan wisselen op een persoonlijke manier? Elke threadstarter is toch weer anders. Daarnaast veranderen de onderzoekers zo vaak van gedachte dat ik graag huidig info ontvang. Als ik op eieren zoek dan zal ik vast een thread vinden die zegt dat onderzoek in 2004 aangaf erg chlorestrol verhogend te zijn,...waar recent onderzoek weer zegt juis chlorestrol verlagend te zijn.
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Er was een lid die dat ook al veel vaker heeft gezegd.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                            ok bedankt!

En ik heb de boodschap door;...zo min mogelijk zuipen

Wat betreft de zoekfunctie. Ik moet zeggen dat ik daar niet zo van ben. Ten eerste krijg je echt tig threads en zie ik tussen de bomen het bos niet meer. En als de leidraad is dat je nieuwe vragen moet stellen dan kan je het forum beter sluiten;..want alle vragen zijn al wel eens gesteld. Als het puur een bron van informatie is dan kan je beter een kennis bibliotheek maken van je website. Kan iedereen alles opzoeken, geen tegenstrijdige info en veel directer. Maar jullie hebben toch juist een forum omdat je zelf van gedachte kan wisselen op een persoonlijke manier? Elke threadstarter is toch weer anders. Daarnaast veranderen de onderzoekers zo vaak van gedachte dat ik graag huidig info ontvang. Als ik op eieren zoek dan zal ik vast een thread vinden die zegt dat onderzoek in 2004 aangaf erg chlorestrol verhogend te zijn,...waar recent onderzoek weer zegt juis chlorestrol verlagend te zijn.
                            Amen *op z'n Engels*

Comment

Originally posted by Kiotte View Post
                              Amen *op z'n Engels*
                              geef ons heden ons dagelijks bier en verlos ons van onze katers.. ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X