Hoe slecht is alcohol voor je fysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    Als je stopt met alcohol zuipen en worst vreten dan val je sneller af.
    Alcohol drinken heeft ook zeker invloed op je massa. In de vorm van minder kunnen verplaatsen met trainen en dus minder groeien.

daarnaast moet je het zelf weten maar een paar keer in de week zuipen vind ik nogal veel. Een biertje op ze tijd ok maar eens in de maand ofzo
    Wat een onzin. Hoe kom je hierbij? Kracht is bij mij hetzelfde gebleven.

Comment

uit onderzoek blijkt dat alcohol je testwaardes negatief beinvloed. Als ik gedronken heb en de volgende dag ga trainen ben ik duf. Kan me niet voorstellen dat dit de training ten goede komt als je dit aantal keer per week doet
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Ik ben het met Shredmaster eens als je een avond veel drinkt en de volgende ochtent gaat trainen merk ik wel duidelijk verschil.
        Als ik een avond gewoon avond eten op had en voor het slapen gaan mijn kwark opeet voel ik mij de volgende dag een stuk sterker in mijn training.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Voordeel van alcohol is( bij mij tenminste) dat er flink wat vocht uit mijn lichaam getrokken wordt waardoor ik altijd wat strakker lijk
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Wat een onzin. Hoe kom je hierbij? Kracht is bij mij hetzelfde gebleven.
            Dan drink je niet genoeg

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Dan drink je niet genoeg
              Haha nice one!
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                Voordeel van alcohol is( bij mij tenminste) dat er flink wat vocht uit mijn lichaam getrokken wordt waardoor ik altijd wat strakker lijk
                Ha ha, ja dat heb ik ook! Helaas is dat altijd maar van korte duur... Maar ik drink niet als ik de volgende dag ga trainen. Af en toe ga ik wel eens spinnen de dag erna en dan zweet je het er helemaal uit.
                Nu was er een keer een gozer die ook mee ging spinnen om 10 uur, zaterdagochtend, hij stonk onwijs naar de drank en zat op te scheppen over hoeveel hij wel niet had gezopen! Die kon na 15 min. niet meer en zag lijkbleek. Hij heeft toen de rest +/- 35 min. uitgezeten! Zo bont maak ik het niet.
                Ik drink sowieso niet meer zoveel als vroeger maar ga nog wel vaak gezellig naar de kroeg en ja dan drink ik wel natuurlijk...

Comment

nouja , ik drink niet, blijft het beste ^^

Comment

2 biertjes op zaterdag avond. En met hele grote uitzondering (eens in de maand nog eentje op vrijdag of zondag). Max 3 biertjes in het weekend dus.

Dus wat dat betreft zit ik wel goed denk ik
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Ik drink opzich ook wel is wat biertjes en als ik bijv vrijdag avond gezope heb en zaterdag ga fitnissen merk ik zeker weten verschil ik zweet alles eruit maarja ik vind dat je wel moet blijven leven en we zijn geen pro? of wel sorry als je het wel bent maarja als je alcohol erg vind neem je toch een lijntje:P zonder alcohol is uitgaan ook niet meer wat het is ik ga niet als een kleerkast tegen de muur hangen

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                        Ik drink opzich ook wel is wat biertjes en als ik bijv vrijdag avond gezope heb en zaterdag ga fitnissen merk ik zeker weten verschil ik zweet alles eruit maarja ik vind dat je wel moet blijven leven en we zijn geen pro? of wel sorry als je het wel bent maarja als je alcohol erg vind neem je toch een lijntje:P zonder alcohol is uitgaan ook niet meer wat het is ik ga niet als een kleerkast tegen de muur hangen
                        Als je gezopen hebt kun je denk beter en dag wachten met trainen, zeker als je op split zit. Anders is die training/spiergroep voor die week weggegooid, beter haal je alles uit de momenten dat je kunt trainen.

Comment

zonder alcohol is uitgaan ook niet meer wat het is ik ga niet als een kleerkast tegen de muur hangen
                          Dat heeft te maken met hoe zelfverzekerd jij bent denk ik,
                          Ik ken genoeg mensen die zonder alcohol of drugs helemaal los gaan.
                          Als jij drank nodig hebt om los te komen en niet zoals jij dat zegt:
                          '' als een kleerkast tegen de muur te hangen" dan kun je proberen,
                          om dit probleem aan te pakken of blijven drinken. Dat 2de is natuurlijk easier
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                            je bent geen kleerkast dat scheelt weer!
                            leuk datje weer is post ouwe nog laat geworden zaterdag? ik stond weer tamelijk te stuiteren op de redbull

ik drink gewoon niet meer mijn lichaam is het niet meer gewend. na 2-3 biertjes voel ik me kop al

Comment

Alcohol heeft 0,0 % invloed op spieren.Wat een onzin.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X