Originally posted by Shredmaster
View Post
Hoe slecht is alcohol voor je fysiek?
Collapse
X
-
uit onderzoek blijkt dat alcohol je testwaardes negatief beinvloed. Als ik gedronken heb en de volgende dag ga trainen ben ik duf. Kan me niet voorstellen dat dit de training ten goede komt als je dit aantal keer per week doetBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Ik ben het met Shredmaster eens als je een avond veel drinkt en de volgende ochtent gaat trainen merk ik wel duidelijk verschil.
Als ik een avond gewoon avond eten op had en voor het slapen gaan mijn kwark opeet voel ik mij de volgende dag een stuk sterker in mijn training.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostVoordeel van alcohol is( bij mij tenminste) dat er flink wat vocht uit mijn lichaam getrokken wordt waardoor ik altijd wat strakker lijk
Nu was er een keer een gozer die ook mee ging spinnen om 10 uur, zaterdagochtend, hij stonk onwijs naar de drank en zat op te scheppen over hoeveel hij wel niet had gezopen! Die kon na 15 min. niet meer en zag lijkbleek. Hij heeft toen de rest +/- 35 min. uitgezeten! Zo bont maak ik het niet.
Ik drink sowieso niet meer zoveel als vroeger maar ga nog wel vaak gezellig naar de kroeg en ja dan drink ik wel natuurlijk...
Comment
-
Ik drink opzich ook wel is wat biertjes en als ik bijv vrijdag avond gezope heb en zaterdag ga fitnissen merk ik zeker weten verschil ik zweet alles eruit maarja ik vind dat je wel moet blijven leven en we zijn geen pro? of wel sorry als je het wel bent maarja als je alcohol erg vind neem je toch een lijntje:P zonder alcohol is uitgaan ook niet meer wat het is ik ga niet als een kleerkast tegen de muur hangen
Comment
-
Originally posted by eloy007 View PostIk drink opzich ook wel is wat biertjes en als ik bijv vrijdag avond gezope heb en zaterdag ga fitnissen merk ik zeker weten verschil ik zweet alles eruit maarja ik vind dat je wel moet blijven leven en we zijn geen pro? of wel sorry als je het wel bent maarja als je alcohol erg vind neem je toch een lijntje:P zonder alcohol is uitgaan ook niet meer wat het is ik ga niet als een kleerkast tegen de muur hangen
Comment
-
zonder alcohol is uitgaan ook niet meer wat het is ik ga niet als een kleerkast tegen de muur hangen
Ik ken genoeg mensen die zonder alcohol of drugs helemaal los gaan.
Als jij drank nodig hebt om los te komen en niet zoals jij dat zegt:
'' als een kleerkast tegen de muur te hangen" dan kun je proberen,
om dit probleem aan te pakken of blijven drinken. Dat 2de is natuurlijk easierMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by eloy007 View PostIk drink opzich ook wel is wat biertjes en als ik bijv vrijdag avond gezope heb en zaterdag ga fitnissen merk ik zeker weten verschil ik zweet alles eruit maarja ik vind dat je wel moet blijven leven en we zijn geen pro? of wel sorry als je het wel bent maarja als je alcohol erg vind neem je toch een lijntje:P zonder alcohol is uitgaan ook niet meer wat het is ik ga niet als een kleerkast tegen de muur hangen
leuk datje weer is post ouwe nog laat geworden zaterdag? ik stond weer tamelijk te stuiteren op de redbull
ik drink gewoon niet meer mijn lichaam is het niet meer gewend. na 2-3 biertjes voel ik me kop al
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment