Hier ook suiker en melk toen alleen suiker, toen zwart en nu drink ik geen koffie meer.
Koffie in de cut
Collapse
X
-
Ik moet zeggen dat ik een bak koffie in de ochtend, halverwege de dag en na het eten echt even nodig heb. Het zal vast gewoon iets in de hersenpan zijn, maar het is voor mezelf ook gewoon even een 'momentje'
Koffie zonder melk vind ik zelf echt niet te pruimen. Maar ik ben wel van 2 klonten naar 1 gegaan. En dat op een bakkie of 3 tot 5 op een dag. Scheeld dat zo makkelijk 35 klontjes per week. En dit doe ik ook met de thee sinds kort. Dus, een behoorlijke plus op mijn dieet lijkt mij!Digitaal tekenaar / 2D artist http://www.rkgfx.nl
Fitness rookie!
Comment
-
Ik dronk op werk 's ochtends altijd paar bakken koffie, maar sinds ik gezien heb hoe die gemaakt wordt neem ik er alleen ééntje in uiterste nood... Is gewoon een soort van roosvicé met koffiesmaak
En niet eens een goede koffiesmaak..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostAls je het zwart KUNT drinken ja. Ik vind het zonder melk behoorlijk goor spul.
Ik ben 'vroeger' ook begonnen met koffie en drie schepjes (d.w.z. eetlepels) suiker en melk. Daarna langzaam overgegaan op aspartaam e.d. en daarna ook langzaam de melk eruit gehaald.
NU, Het RWWEsultaat : just coffee, no sugar and no milk. Just push the button and voila ! Zher it is !
(en drink met mate(n) )Evolution, development, curiousity and improving you tax
Comment
-
Ik kan gewoon (nog) niet zonder koffie. Drink hem wel al jaren met zoetjes. Helaas met koffie melk.
Maar waar ik me nog meer zorgen om maak is dat die altijd als eerste naar binnen word gewerkt. Mijn eerste boterham eet is pas om 10 uur.
Ontbijd is nooit mijn sterkste punt geweest. Hier kom ik in een andere topic nog eens op terug.
Ben in iedergval blij te lezen dat het qua caffeine niet zoveel kwaad kan.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk zou het compleet zwart drinken. Caffeine in mate is goed gooit verbranding omhoog.
Edit: Al kan ik er niets over vinden, dus zal wel niet kloppen.Last edited by Patricia86; 14-05-2009, 14:13.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIk dacht dat melk cafeïne afbrak?
Edit: Al kan ik er niets over vinden, dus zal wel niet kloppen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Drink men koffie tegenwoordig ook zwart...(en dag eerlijk waar dat ik dat nooit van mijn leven zou lusten) Eerst was men kop koffie meer een mokka milkshake ofzo....lekker veel melk en suiker..dan was het goed tedoen..toen om mijn vet te verliezen suiker geschrapt...en nu...(wil echt droog woorden) melk ook mee genokt...en na een week vind ik zwarte koffie wel lekker..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-