Speciale Producten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speciale Producten

Ik ben op dit moment bezig met het een en ander uit te zoeken kwa (Speciale Producten)

Mijn vraag is op sommige hier mee bekent zijn heb zelf deze'n op het oog.Ben natuurlijk ook benieuwd wat de rest van jullie allemaal gebruikt.

http://www.thefightstore.nl/nitrix-3...oducts_id/1576
    Bodystore.nl - EndoStim van Revolutions

groeten Rob,

Endostim doet geen reet (tenzij je over de 40 bent, dan kennen mensen wel wat positieve ervaringen), en met Nitrix heb ik geen ervaring, maar als je onder de 40 bent, durf ik met enige zekerheid te stellen dat de Nitrix meer gaat doen voor je.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oke schrappe we die alvast.

wat gebruik jij zelf zo al.

ps:Iemand ervaring met producten van bodystore
      Last edited by robq2; 14-05-2009, 19:33.

Comment

Heb nu deze

staan, geeft wel wat meer energie en drive heb ik het idee.

Heb verder ervaring met RPM (lekker, wel droge bek constant), Drive (kut, alleen koppijn) NoXplode (lekker voor het stappen, maar deed niks voor me in de gym), Novedex XT (sloopte sexdrive), creatine (mono en ester, beide deden geen fuck), NOX pump van Dorian Yates (niet te zuipen, geen extra pomp), en geloof nog wel wat dingen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

geen ervaring mee.. endo stim hoor ik soms wel goede berichten over maar die mannen lopen al richting de 30.

verder wat ik zelf gebruikt heb
          creatine mono.. hielp niets. Revange v3 (ethy ester) niet behalve gare tintelingen op me voorhoofd en handen.. no explode.. werd er nog hyperder van.. kon niet slpaen ideaal voor avondje stappen. ( heb ik de restjes ook voor gebruikt) Plasmajet tot 2x geprobeert puik product.. of de stinkboertjes af en toe na. op moment aan de rpm goede pomp erna. en voor mijn gevoel werkt het moet alleen wel veel blijven drinken. maar dat was met plasmajet ook. noz iv gaar product.. ruikt vreslijk en is niet te zuipen.. verder redelijke.. maarneme het niet nog eens vanwege de geur en smaak.

Comment

Hé,

Tot zo ver alvast bedankt.
            ik zal is kijken naar rmp

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Heb nu deze

staan, geeft wel wat meer energie en drive heb ik het idee.

Heb verder ervaring met RPM (lekker, wel droge bek constant), Drive (kut, alleen koppijn) NoXplode (lekker voor het stappen, maar deed niks voor me in de gym), Novedex XT (sloopte sexdrive), creatine (mono en ester, beide deden geen fuck), NOX pump van Dorian Yates (niet te zuipen, geen extra pomp), en geloof nog wel wat dingen.
              haha, kun je beter maar geen supplementen gebruiken
              Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Ik hoorde goeie verhalen over No Xplode dus heb die nu besteld en ga is kijken of die leuk is:P ik post mijn ervaring hier

laterzz,ROb

Comment

Rpm staat ook nog op mijn verlanglijstje. Goede waardering over het algemeen. Ben zelf nog aan het 'experimenteren' met supercharge van labrada.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik ga RPM En drive vanaf volgende week gebruiken. Zal je op de hoogte houden.
                    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Zou graag crack van revolutions eens willen uitproberen, iemand al enige ervaring mee?
                      Is het normaal dat creatine niets doet? Heb zowel de monohydraat als de ester al gebruikt en gaf geen enkele meerwaarde aan training.

Comment

Ik reageer ook niet op creatine. Geloof dat 1 op de 7 (zijn wisselende cijfers over, maar ik houd deze aan) er niet op reageert.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X