Dextrose in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by henk33 View Post
    Iemand hier nog iets op in te brengen?
    Gewoon proberen zoals Baffende Garnaal al zegt. Merk bij mijzelf dat snelle suikers tot nog snellere vet aanzet leid. Dus ik neem geen dextro meer en ook geen rozijnen bij het ontbijt. Ik neem helemaal geen snelle suikers meer als het even kan...op een reep pure chocola per week na dan hehe.

Ik zou geen shake tussen KT en cardio nemen. Tenzij je nog even 15mins rust in last of zo. Vloeibare Amino's werken sneller naar wat ik begreep en dus een praktischere oplossing. Maar echt veel voegt het ook weer niet toe. Ik heb een tijd lang ladingen BCAA's zitten wegwerken en het effect is verwaarloosbaar.

Originally posted by cojones View Post
    ik weet het in ieder geval niet...het enige wat zeker is, dat suikers na de training leiden tot extra stimulatie van proteine synthese.....
    Als ik het goed begreep heb je meer aan een zeker onderdeel van Kaneel dan aan suikers. Wat kaneel rondom de work-out zorgt voor betere opname van alles.
    Last edited by Falstyr; 15-05-2009, 09:14.

Comment

Oke thanks! Kwark en tonijn laat ik zo staan, voeg geen extra eiwitshake toe en ga geen dextrose meer gebruiken na de training

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Als ik het goed begreep heb je meer aan een zeker onderdeel van Kaneel dan aan suikers. Wat kaneel rondom de work-out zorgt voor betere opname van alles.
        Post hier eens wat over alsjeblieft. Ik wil weten wat de wetenschap hier van zegt!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Lees dit eens DSO: T-Nation.com | Beef Up Your Body Composition

Edit: Had laatst gelezen dat kappertjes dezelfde werking hebben, maar dat kan ik dan weer even niet vinden.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Aha...

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Post hier eens wat over alsjeblieft. Ik wil weten wat de wetenschap hier van zegt!
              Zoiets was het.

Tip van 3XL: voeg kaneel toe aan je post workout shake.

Hier is waarom:

Kaneel zorgt dat het eiwitt en glucose beter worden opgenomen in je spieren. Kaneel (eigenlijk de methylhydroxy-chalcon-polymeren in kaneel) verhoogt de gevoeligheid voor insuline.

Zwangere vrouwen moeten oppassen met kaneel, aldus Kris, want het schijnt het ongeboren kind te kunnen beschadigen. Maar ben je niet zwanger (zal bij de meesten hier wel niet ), no problemo.

Comment

Bedankt vince

Comment

ben gelukkig niet zwanger
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X