Bulkschema

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulkschema

Hoi,
    Ik ben een nieuweling en ben al een tijdje aan het 'bulken' tenminste wat IK bulken vindt, daarom post ik mijn schema en ik hoop dat jullie tips hebben.

Ontbijt 9:00: 100 gram griesmeelpap met 30 gram rozijnen en 2 theelepels suiker + 1 proteineshake+200 ml melk

Tussendoor 10/11 uur: 2 bruine boterhammen met pindakaas

12:00: 4 boterhammen met kipfilet

15:00 100 gram gehakt 200 gram groenten

18:00 wat de pot schaft

20:30 500 gr kwark+3 bruine boterhammen met kipfilet

21:00 een ijsje of ongeveer 50 gram chips

afgaand op een dagelijkse caloriebehoeft van 2982

Comment

dom van me maar mij stats: 192cm 74 kg +/- 10% bf

Comment

Wat de pot schaft zie ik vaak staan bij veel jeugdige leden van Bodynet. Geloof me, als je ECHT een goed voedingschema wilt maken, dan moet je echt exact weten wat je binnen krijgt. Je maaltijden moet je goed plannen.
        Meestal gaat dat pas lukken als je niet meer afhankelijk bent van je ouders.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Partyboy1991 View Post
          Hoi,
          Ik ben een nieuweling en ben al een tijdje aan het 'bulken' tenminste wat IK bulken vindt, daarom post ik mijn schema en ik hoop dat jullie tips hebben.

Ontbijt 9:00: 100 gram griesmeelpap met 30 gram rozijnen en 2 theelepels suiker + 1 proteineshake+200 ml melk

Tussendoor 10/11 uur: 2 bruine boterhammen met pindakaas

12:00: 4 boterhammen met kipfilet

15:00 100 gram gehakt 200 gram groenten

18:00 wat de pot schaft

20:30 500 gr kwark+3 bruine boterhammen met kipfilet

21:00 een ijsje of ongeveer 50 gram chips
          Als je een dagelijkse behoefte hebt van rond de 3000 kcal en wil bulken vermoed ik toch echt dat je te weinig aan het eten bent op deze manier. Denk ook dat je te laag in je eiwitten zit en ook in je vetten. Reken eens uit wat je hiermee binnen krijgt om het zeker te weten (en mik dat ijsje en die chips eruit).
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Als je een dagelijkse behoefte hebt van rond de 3000 kcal en wil bulken vermoed ik toch echt dat je te weinig aan het eten bent op deze manier. Denk ook dat je te laag in je eiwitten zit en ook in je vetten. Reken eens uit wat je hiermee binnen krijgt om het zeker te weten (en mik dat ijsje en die chips eruit).
            Het gekke is dat ik door dit wel aankom en snel ook!! vorige maand woog ik nog 70.. en ik train 3 a 4 keer per week dus ik kom wel snel aan, maar ik ga beginnen met cutten op 1 juni.. of zal ik verder bulken?

Comment

Natuurlijk kom je hier door aan. Vet.
              Door al die zooi die je binnen krijgt. Snoep, ijs, patat, chips en andere junk is geen bodybuilding voedsel. Als bodybuilders dit eenmaal per week-maand eten noemen ze het niet voor niks een CHEATMEAL.
              Daar bedoelen we dus mee te zeggen dat het een eenmalig missertje in ons voedingschema is.
              Wil je schoon aankomen )¨spiermassa' dan behoor je ook schoon te eten.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Natuurlijk kom je hier door aan. Vet.
                Door al die zooi die je binnen krijgt. Snoep, ijs, patat, chips en andere junk is geen bodybuilding voedsel. Als bodybuilders dit eenmaal per week-maand eten noemen ze het niet voor niks een CHEATMEAL.
                Daar bedoelen we dus mee te zeggen dat het een eenmalig missertje in ons voedingschema is.
                Wil je schoon aankomen )¨spiermassa' dan behoor je ook schoon te eten.
                Je hebt daar deels wel gelijk in ja... ik heb totaal wel een week flink fout gegeten. daar ben ik nu inmiddels wel vanaf gelukkig

Comment

Meneer is van gedachten veranderd en gaat maar eens cutten.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X