Voeding bij examen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding bij examen?

Ik heb over een uur mijn havo examen Nederlands. Kent iemand iets wat concentratieverhogend werkt? Een bepaald broodbeleg bijvoorbeeld of een bepaalde drank. Ik ben best zenuwachtig

Of heeft iemand nog andere tips?

Hahaha naast visolie is dit het enige wat ik ken; concentratie en geheugen
    Of je dat helemaal serieus moet nemen, weet ik niet

Maare, succes!

Comment

Er zijn theorieen dat sommige aminozuren zoals Taurine de concentratie kunnen stimuleren. Vandaar ook dat veel studenten red bull drinken waar dat aminozuur aan toegevoegd is. Of het waar is weet ik niet.
      Overigens verlies je je concentratie ook als je bloedsuikerspiegel laag is, dus koolhydraten zijn ook nodig.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Er zijn theorieen dat sommige aminozuren zoals Taurine de concentratie kunnen stimuleren. Vandaar ook dat veel studenten red bull drinken waar dat aminozuur aan toegevoegd is. Of het waar is weet ik niet.
        Overigens verlies je je concentratie ook als je bloedsuikerspiegel laag is, dus koolhydraten zijn ook nodig.
        Zou wel voor complexe koolhydraten gaan dan. Een sugarrush lijkt mij nu niet echt bevorderlijk tijdens het examen.
        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Ik bedoelde dus ook complexe koolhydraten. Mijn verontschuldiging
          Geniet, en drink met maten!

Comment

bananen schijnen ook concentratie te bevorderen. Althans, ik kreeg het als advies voor mijn rijexamen paar jaar geleden.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Ik pakte altijd red bull. Ik Word rustig in mijn kop van een beetje cafeïne. Niet overdrijven echter, dan ga je stuiteren en kan het angst oproepen. Zeker als je al zenuwachtig bent.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bedankt iedereen. IK vat een banaantje. Ik ga nu naar school. Laters

Comment

Succes met je examen!
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Kom net van school af. Ik denk dat ik wel een voldoende heb en daar ging ik voor.

Comment

mooi
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X