Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema

Hoi allemaal heb vandaag een schema gemaakt, gebaseerd op wat ik gisteren at. Was van plan lekker veel en redelijk gezond te gaan eten gisteren. Had het gevoel dat ik aan het bulken was....

Heb vandaag even schema gemaakt van wat ik nou gegeten heb, en het viel zwaar tegen. Zat met vetten en eiwitten wel goed, maar me koolhydraten waren te laag. Ook vielen me kcal ZEER ERG tegen. At eigenlijk precies genoeg, terwijl ik echt zelden zoveel at. Ik post het schema hier, en ik wil graag dat jullie het bekijken en tips geven welke gerechten ik waar bij zou kunnen stoppen om een net bulkschema te hebben. Ik heb gelezen dat je langzaam op moet bouwen met teveel kcal, zeker omdat ik hiervoor slecht at, maar wil uiteindelijk +500 kcal zitten. dus mis nog ongeveer 500 kcal, ook mis ik veel koolhydraten.

Weet niet of ik heel veel meer dan dit kan eten, misschien als ik eraan wen wel. Ook graag tips over hoe ik dat kan doen
    Attached Files
    You can do anything if you set your mind to it

Je moet eraan wennen langzaam opbouwen. Als je er moeite mee heb kan het lang duren . Maar waar een wil is is een weg. neem er de tijd voor. Langzaam opbouwen kleine maaltijden 6x per dag Je raakt eraan gewend voer het voedsel inname langzaam op \Natuurlijk zijn er van die dagen dat dat je minder kan eten , andere dag beter. Is ook met trainen de ene dag voel je je top en kan je zwaarder gaan trainen dan de andere dag. ( daarom moet ik niks van dat kaart syteem hebben hoevel en hoe zwaar je die dag moet trainen.)Als het nu al moeilijk gaat moet je het zeker langzaam gaan opbouwen.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ja klopt, maar dat wist ik al
      At gisteren 14 boterhammen en dat was niet genoeg, moet echt ziek veel gaan eten

Wat voor producten zijn makkelijk te eten en geven veel kcal?

Comment

Walnoten 100 gram 700 kcal.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Mik er 's ochtends een berg havermout in, 1 boterham is echt niks natuurlijk (bovendien zou ik liever volkoren brood nemen in plaats van lichtbruin).

150 gram kwark voor je gaat slapen? Neem lekker de hele bak a 500 gram (en je kan noten toevoegen bijvoorbeeld).
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Bedankt voor de tips, volkoren brood lust ik (nog) niet, ga wel kijken of ik er langzaam aan kan wennen. Heb problemen met s'ochtends eten, maar dacht dat ik het wel goed compenseer door om 10 uur 3 boterhammen te eten, of is dit niet zo?

En die tip over de walnoten, is die wel goed?

100 gram walnoten geven 659 kcal, 15gr eiwitten, 8gr koolhydraten en maarliefts 63 gram vet. Me dagelijkse behoefte vet is 73 gram, en zit daar al over, is 73 gram extra niet ongezond? Of kan het wel omdat ik toch maar op 9.9% body fat zit?

Zit te denken om eventueel suplementen te gaan gebruiken, weightgainer misschien. Of is dat voor mij af te raden?

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Mik er 's ochtends een berg havermout in, 1 boterham is echt niks natuurlijk (bovendien zou ik liever volkoren brood nemen in plaats van lichtbruin).

150 gram kwark voor je gaat slapen? Neem lekker de hele bak a 500 gram (en je kan noten toevoegen bijvoorbeeld).
              idd een volle bak kwark
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Als je wilt aankomen lijkt me dit wel een goed tussendoortje.

Volgens mij zijn het onverzadigde vetten, en die zijn goed voor je.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wat je niet opschrijft is of je met deze hoeveelheid eten gewicht verliest, gelijk blijft of zwaarder wordt. Naar mijn mening moet je alleen maar meer gaan eten als je met de huidige hoeveelheid niet aankomt. En je niet blind staren wat een of andere calculator in een spreadsheetje je vertelt.
                  Misschien helpt het als je een dagboekje bijhoudt waarin je iedere dag opschrijft wat je eet en drinkt, en wat je gewicht van die dag is (iedere dag op hetzelfde tijdstip wegen!). Na een tijdje krijg je dan vanzelf een goed inzicht in hoe jouw lichaam werkt.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

eet meer vis. blikjes tonijn/zalm zijn goede tussendoortjes.
                    Bij he tavondeten (niet rond trainingstijd) zou je een moot zalm kunnen grillen.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik zie dat je om 9 uur 100 gr dextro neemt. Ik hoorde dat koolhydraten in de avond slecht zou zijn??? of het moet vlak na je training zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X