Mijn voedingsschema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema!

Na een hoop gespeur op dit forum en wat rekenwerk heb ik nu een voedingsschema in elkaar gezet. Met mijn eiwitten en vetten zit ik redelijk dicht in de buurt van mijn behoefte. Met m'n kh en kcal zit ik wat aan de lage kant. In bijgevoegd schema kun je alles terugvinden.
    Graag ontvang ik tips hoe de te lage waarden aan te vullen en uiteraard zijn overige op- of aanmerkingen om m'n schema te verbeteren altijd welkom!
    Attached Files

srry dat ik het zeg , je eet veel te weinig.. maak van die plakjes kip 100 gram, 1 snee brood ? maak er 4 van.. neem 500 grm magere kwark inplts van 250. dat is al iets begin daar al mee .

grtz

Comment

Volgens mij is het een vrouw, maar weet haar doel 1, 2, 3 niet..

Comment

Originally posted by little View Post
        Volgens mij is het een vrouw, maar weet haar doel 1, 2, 3 niet..
        Staat in de file: Strak lichaam krijgen

Ik zie dat je de eiwitten uit je brood ook meegeteld hebt, gooi die er uit en ga 500gr kwark eten.

Dan heb ik nog mn twijfels over die yokidrink...
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik ben inderdaad een vrouw! ;-)
          De yokidrink heb ik er in gezet omdat dat m'n kcal omhoog gooit. Toch maar niet doen?

500 gram kwark.... ik hoop dat ik het wegkrijg! Haha! Mag ik daar wel wat fruit (banaan/appel/aardbeien) doorheen gooien?

Comment

als je de kwark niet naturel wegkrijgt net als ik,
            dan kun je het volgende proberen.

pak 500ml kwark, voeg hier 200ml multivitamine sap aan toe.
            voeg er ook nog 25ml carvancevitam bosvruchten of frambozen aan toe.

roer het geheel door, en je krijgt een yoghurt achtige substanatie.
            je kan het eventueel iets zoeter maken door iets meer carvancevitam toe te voegen.

je kan ook andere soorten sap/siroop gebruiken voor variatie.
            ipv. siroop kun je ook jam gebruiken.

succes
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post

je kan het eventueel iets zoeter maken door iets meer carvancevitam toe te voegen.

succes
              Zow, waarvoor neem je kwark? Omdat het weinig koolhydraten bevat. Wat zit er in jam? 60% suiker. Die limonadesiroop is nog erger.
              Suiker is gewoon een kwestie van wennen. Hoe minder suiker je eet, hoe sneller iets zoet smaakt. Gooi er wat kaneel in met evt een beetje rozijnen. Zal je zien dat het al heel anders smaakt. Er zijn tig toevoegingen die minder slecht zijn dan wat jij nu opnoemt..

Comment

Originally posted by dynobet View Post

succes
                Zou dat als een laatste optie zien dan je kun bijna net zo goed suiker toevoegen of honing, whey poeder (met smaak naar keuze) of noten werkt beter.
                Last edited by Morocius; 15-06-2009, 08:52.
                He who keeps silent consents.

Comment

500 gram kwark, 150 ml melk en 4 of 5 aardbeien gebruik ik. en maar blenden. Erg lekker tenminste beter als kwark puur
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Thanks voor de tips mensen! Kan ik bij de kwark ook wat fruit doen? Zoals een appel of kiwi oid? Dat maakt het ook wat zoeter.
                    Wat vinden jullie van de rest van het schema? Is dat oké? Mag yokidrink bij het ontbijt?

Ik moet zeggen dat ik die die 100 gr muesli met 200 gr yoghrurt en een appel ook erg veel stouwen vind hoor 's ochtends... pfff. Pap is geen optie. Dat luste ik als baby al niet!

Comment

Ik denk dat die yokidrink vol suiker zit, daarmee zeg ik schrappen.

In kwark mag/kun je veel doen. Ik doe er meestal zoetstof of honing in. Fruit kun je er ook draaien.

En kwark eet zo makkelijk weg
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik deed altijd 500 gr kwark met appel ... nu met rozijnen en ik bouw het langzaam af tot ik het helemaal puur eet.

Comment

Heeft iemand nog goede tips of commentaar op m'n voedingsschema? Ik hoor het graag!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X