Beste mensen,
Zojuist heb ik, man, 27 jaar, 85 kilo, 1,84 mijn calorieenbehoefte berekend. Blijkt dat ik volgens www.runinfo.nl 3761 calorieen nodig heb, en via calorieencalculator 3183.
Laat ik nu een gemiddelde nemen van 3400. Ik wil ook groeien / massa kweken dus moet ik er minimaal nog 200 bij optellen is 3600.
Ik train 4 of 5 keer per week.
Gemiddeld eet ik op een dag:
10 bruine boterhammen, met boter. ( 8 met kipfilet/rookvlees / 2 met pindakaas. 1450 calorieen.
Kwark 1000 gram, 500 calorieen
aardappels, groente en vlees, 550 calorieen.
twee glazen melk (halfvol), 190 calorieen
4 koppen koffie, met suiker 60 calorieen
2 glazen sap, 180 calorieen
bakje tonijn, 90 calorieen
Ik dacht dat ik best goed at maar dit zijn bij elkaar slechts 3030 calorieen!
Het kan best zijn dat ik op bepaalde dagen een liter melk drink, een Snicker eet, maar dan nog kom ik maar net bij de 3600 in de buurt.
Voortaan ga ik 's ochtends in elk geval een bord havermout met halvolle melk eten.
Hebben jullie misschien nog tips voor andere verantwoorde voedingsmiddelen die ik bijvoorbeeld op het werk of 's avonds kan nemen om aan goede calorieen te komen?
Bedankt voor de reacties
Zojuist heb ik, man, 27 jaar, 85 kilo, 1,84 mijn calorieenbehoefte berekend. Blijkt dat ik volgens www.runinfo.nl 3761 calorieen nodig heb, en via calorieencalculator 3183.
Laat ik nu een gemiddelde nemen van 3400. Ik wil ook groeien / massa kweken dus moet ik er minimaal nog 200 bij optellen is 3600.
Ik train 4 of 5 keer per week.
Gemiddeld eet ik op een dag:
10 bruine boterhammen, met boter. ( 8 met kipfilet/rookvlees / 2 met pindakaas. 1450 calorieen.
Kwark 1000 gram, 500 calorieen
aardappels, groente en vlees, 550 calorieen.
twee glazen melk (halfvol), 190 calorieen
4 koppen koffie, met suiker 60 calorieen
2 glazen sap, 180 calorieen
bakje tonijn, 90 calorieen
Ik dacht dat ik best goed at maar dit zijn bij elkaar slechts 3030 calorieen!
Het kan best zijn dat ik op bepaalde dagen een liter melk drink, een Snicker eet, maar dan nog kom ik maar net bij de 3600 in de buurt.
Voortaan ga ik 's ochtends in elk geval een bord havermout met halvolle melk eten.
Hebben jullie misschien nog tips voor andere verantwoorde voedingsmiddelen die ik bijvoorbeeld op het werk of 's avonds kan nemen om aan goede calorieen te komen?
Bedankt voor de reacties
Comment