blik groente

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Emagix View Post
    OMG! Eten jullie dan echt alles koud en rauw? Straks gaat er nog iemand vertellen dat ie z'n kwark niet bakt!
    bak je dan ook gelijk een stukje vlees mee

kwark bakken zegt ie haha, niet best
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      koolvis eet ik ook altijd zonder te koken, is ff wennen
      Ik wist niet dat dat ook blik groente was

Het wassen van de blikgroente is idd volgens mij omdat er veel overtollige suiker en zout dat als conserveringsmiddellen dient. Daarom schuimt de inhoud als je het eerst schut voor je het open maakt.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Waarom niet gewoon verse groente dat is toch veel lekkerder.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Waarom niet gewoon verse groente dat is toch veel lekkerder.
          We eten vaak verse groente. Maar soms is het wat makkelijk om blik te nemen. En soms maak ik een salade en gebruik ik mais uit blik.
          recept; verse witlof fijn snijden, paprike, en verse kruiden in een bak. Toevoegen in blokjes gesneden tomaatje en zongedroogde tomaat uit pot
          olijven die op kruiden en knoflook hebben gestaan. lekker ff roeren. en klaar is de salade. Lekker bij opgebakken aardappels.

Comment

Ik gooi mijn kwark altijd in de pan, beetje olijfolie erbij en smullen maar maar ongebakken/ongekookte koolvis, hmmmzzzz...... misschien eens een keertje proberen.
            Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Nog nooit van gehoord,kwark in de pan haha.Wordt dat niet een soort van pannekoek?

Kook de groente die je wilt koken wel altijd in het vocht wat er in zit,na het koken afgieten met koud water (anders kookt het door) .Zo heb ik het tenminste geleerd.

Comment

@ Anouk
                Ze zitten gewoon te fucken, moet je niet serieus nemen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

fucken, serieus némen. Vieze praatjes Gen....
                  ja tis bijna weekend en nee ik heb niet veel te doen op t werk
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Hahahaah.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                      Nog nooit van gehoord,kwark in de pan haha.Wordt dat niet een soort van pannekoek?
                      Heb je daar echt nog nooit van gehoord ? gebruik eens de zoekfunctie naar kwark en je komt het vast en zeker tegen. Eerst wat olijfolie in pan, heet laten worden, een volle bak kwark erin en dan rustig laten pruttelen. Zie het maar als warme melk, maar dan een iets dikkere substantie. Je kunt er eventueel wat pindakaas doorheen gooien voor de extra flavour. Helemaal het toppunt is als je er een banaan bij gooit en wat caneel en het geheel vervolgens flamboyeert. Tevens heb je het voordeel dat wanneer eiwitten warm / heet worden gemaakt het veel sneller door het lichaam wordt opgenomen en het afkoelingsproces in het lichaam zorgt ook nog eens voor een hogere biologische waarde van het eiwit zelf (de substantie verandert tijdens het kookproces). Op deze manier heb je een eiwitsubstantie welke superieur is boven de andere eiwitten, zoals bijv. whey EN, luister goed, het wordt "time-relased" door het lichaam afgegeven, dus uitermate plezierig voor het lichaam tijdens de nachtelijke uren. Dat betekent dat als je het echt helemaal goed wil doen, je hiervoor 2 bakken kwark gebruikt (= ongeveer 100 gram eiwit), je de komende 15 uur geen eiwitten tot je hoeft te nemen. De mensen die hier aan het IF'en zijn, kunnen hier hun voordeel mee behalen.

Dit was weer de tip van Taxation.

Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by taxation View Post
                        Heb je daar echt nog nooit van gehoord ? gebruik eens de zoekfunctie naar kwark en je komt het vast en zeker tegen. Eerst wat olijfolie in pan, heet laten worden, een volle bak kwark erin en dan rustig laten pruttelen. Zie het maar als warme melk, maar dan een iets dikkere substantie. Je kunt er eventueel wat pindakaas doorheen gooien voor de extra flavour. Helemaal het toppunt is als je er een banaan bij gooit en wat caneel en het geheel vervolgens flamboyeert. Tevens heb je het voordeel dat wanneer eiwitten warm / heet worden gemaakt het veel sneller door het lichaam wordt opgenomen en het afkoelingsproces in het lichaam zorgt ook nog eens voor een hogere biologische waarde van het eiwit zelf (de substantie verandert tijdens het kookproces). Op deze manier heb je een eiwitsubstantie welke superieur is boven de andere eiwitten, zoals bijv. whey EN, luister goed, het wordt "time-relased" door het lichaam afgegeven, dus uitermate plezierig voor het lichaam tijdens de nachtelijke uren. Dat betekent dat als je het echt helemaal goed wil doen, je hiervoor 2 bakken kwark gebruikt (= ongeveer 100 gram eiwit), je de komende 15 uur geen eiwitten tot je hoeft te nemen. De mensen die hier aan het IF'en zijn, kunnen hier hun voordeel mee behalen.

Dit was weer de tip van Taxation.

Time relased?? ik smeer me, in maar als ik een paar dames op visite heb is het er snel afgelikt.

Comment

Ik gooi mijn pan altijd in de kwark!!!

Comment

PANda PANgafilet PANfluit PANkwark
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

je moet iig niet je blik bonen zonder het open te maken op het vuur zetten dan ontploft het. was gisteravond bij mythe busters en ook geen fles melk of een lavalamp dat is gevaarlijk. die ontploffen ook.

dus als je van plan was om vanavond een lavalampt te bakken het ik een tip:
                              niet doen!!!

Comment

Originally posted by beunhaas View Post
                                je moet iig niet je blik bonen zonder het open te maken op het vuur zetten dan ontploft het. was gisteravond bij mythe busters en ook geen fles melk of een lavalamp dat is gevaarlijk. die ontploffen ook.

dus als je van plan was om vanavond een lavalampt te bakken het ik een tip:
                                niet doen!!!

Spreekt nogal voor zich,net zoals dat je geen ijzer in de magnetron moet doen .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X