Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Laat ik beginnen met dat ik absoluut niet weet hoe mijn voedingsschema er uit zou moeten zien. Ik ben 22 jaar 1.80 m en weeg 62kg (erg iel). Mijn doel is dan ook om massa te creëren!

Ik eet (ongeveer en wil ik) dit:

9.00 Brinta met hagelslag

12.00-13.00 ± 5 witte puntjes met krabsalade of tonijnsalade

18.00 trainen

± 19.00 aardappels met vlees en groente

's avonds wat losse borrelnoten en andere snacks. Ook drink ik regelmatig bier.

Ik begrijp dat ik fors omhoog moet met mijn voeding. Ook beschik ik over creatine, maar ik heb nog niet een goed beeld over hoe ik dat het beste kan gebruiken. Daarbij train ik zo'n drie keer per week.

Ik bregrijp dat het lastig is, maar ik weet dus werkelijk nergens van en hoop zodoende door middel van steun van jullie kant een beetje op de weg te worden geholpen!

Groetjes,

Tim

Als je begrijpt dat je omhoog moet met je voeding, waarom doe je dit dan niet?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

VEEEEEEEL te weining!

LEES de STICKYS!!!

eerst voedingsschema
      dan trainingsschema
      daarna voldoende rust

en als dat allemaal op orde is
      dan kun je creatine pakken als aanvulling op je voeding!

Pak minimaal 6 eetmomenten

07.30
      10.30
      12.30
      15.00
      17.30
      20.00
      en voor het slapen gaan, langzame eiwitten

dan kun je nu alvast vooruit en dan post je nog eens

Comment

Bouw het goed op dus probeer elke maaltijd jezelf helemaal vol te proppen zo went je maag er ook aan, en kan je telkens meer naar binnen werken.

totdat je op het moment zit dat je gewoon om de 2 uur honger hebt en volle bak eet!

En laat de moed niet in de schoenen zakken als het niet wil lukken en je niet genoeg naar binnen krijgt. dit komt niet met de dagen maar duurt weken of maanden.

succes!
        Lang leve de blender!

Comment

Bedankt voor de tips!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X