Langdurige Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Langdurige Cut

Ik ben nou al een tijdje (lees half jaar) met een cut schema bezig met als doel gewoon een mooi lichaam te krijgen (in mijn ogen). Hierbij ben ik tot nu toe van 114kg naar 97kg gegaan, maar laatste tijd gaat het ERG traag, terwijl ik nog steeds hetzelfde schema doe.
    Ik begrijp dat mijn lichaam nu heel erg gewend eraan is, maar hoe kan ik dit het beste omgooien?
    Zou ik dan een totaal ander schema moeten maken, of bijv. een junkdag eens per week (heb dit nooit structureel gedaan).
    Ik zou graag meningen willen horen!

Alvast bedankt.

btw: ik ben 1m88 en het enige waar echt nog het vet af moet is me buik, ik had echt een buik maar nu is het alleen nog erg vet als jullie begrijpen wat ik bedoel...
    Groeten

Junkdag kan. Of ga eens een een tijdje op onderhoud of daarboven eten. Even je metabolisme weer een schop onder hol geven.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hoe lang denk je dan dat ik op onderhoud zou moeten zitten?
      Het enige waar ik bang voor ben, na al die tijd, is dat ik tijdens het afvallen veel aankom...
      Groeten

Comment

Langzaam opbouwen, typ nu eens globaal wat je allemaal eet op 1 dag:
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

sochtends kwart over 7 whey shake
          kwart voor 8 brinta met melk
          10 uur 1 boterham pinda + 1 kipfilet
          12 uur zelfde
          als ik vroeg uit ben 4 ei eiwitten, rond 1 uur half 2
          tussen 3 en 4 bak kwark
          avondeten, altijd pasta/rijst met vlees
          's avonds wat nootjes
          en nog tonijn

en train 4x per week + 3x tennis
          Groeten

Comment

je onderhoud is volgens mij rond de 3000,
            (heb namelijk ongeveer zelfde stats als jou, en heb ook nog wat buikvet)

je eet nu +- 2000 kcal per dag.
            dit is denk ik te weinig.

zou zeker doen wat pinada zegt,
            gewoon een maandje onderhoud/lichte bulk gaan zitten.
            en dan lekker knallen met trainen.

je zal dan maybe 2of 3 kilo toenemen,
            maar na deze maand zal je weer hard gaan qua afvallen.
            en die paar kilo zijn er dan in een week of 3 weer vanaf.

ikzelf deed tot nu 8 weken cutten.
            4 weken bulk, nu ben ik weer aan het cutten 4-6 weken,
            en na deze periode ga ik weer bulken.
            (in de bulk hoop ik de massa die ik verloor met cutten terug te pakken)
            (maar uiteindelijk met minder vet)

succes
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Als je nooit een refeeddag hebt gehad kan je nu bijv. ook een keer 3 refeed dagen achter elkaar doen.. Daarna verder cutten en gewoon 1x per week een refeed dag erin houden.. Cardio opvoeren? Meer groene groenten eten..?
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Meer koolhydraten uit fruit en granen vervangen door groenten wil nog wel eens helpen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb hetzelfde gedaan als jou (en wat dezelfe stats).

Ik zat ook vast en dan heb ik besloten om een maandje te bulken. Ik merk dat er niet te veel vet bijkomt, maar wel spiermassa. Falstyr heeft me hier goed meegeholpen door me een carbcycle voor te stellen.

Komt neer op:
                  - Niet trainingsdagen: op onderhoud of iets er onder met max 100 - 130gr kh
                  - Trainingsdagen: 300 kcal boven onderhoud met max 250gr aan kh en weinig vetten.

En nogmaals, ik merk verschil op kracht en massavlak. Maar niet direct op bijkomend vet.
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Meer koolhydraten uit fruit en granen vervangen door groenten wil nog wel eens helpen.
                    het enige probleem is dat ik op school zit, ik ga het nu in de vakantie zeker proberen, maar in ieder geval bedankt voor de tip

Originally posted by dynobet View Post
                    je onderhoud is volgens mij rond de 3000,
                    (heb namelijk ongeveer zelfde stats als jou, en heb ook nog wat buikvet)

je eet nu +- 2000 kcal per dag.
                    dit is denk ik te weinig.

zou zeker doen wat pinada zegt,
                    gewoon een maandje onderhoud/lichte bulk gaan zitten.
                    en dan lekker knallen met trainen.

je zal dan maybe 2of 3 kilo toenemen,
                    maar na deze maand zal je weer hard gaan qua afvallen.
                    en die paar kilo zijn er dan in een week of 3 weer vanaf.

ikzelf deed tot nu 8 weken cutten.
                    4 weken bulk, nu ben ik weer aan het cutten 4-6 weken,
                    en na deze periode ga ik weer bulken.
                    (in de bulk hoop ik de massa die ik verloor met cutten terug te pakken)
                    (maar uiteindelijk met minder vet)

succes
                    bedankt, hier heb ik veel aan! hoef ik in ieder geval niet echt bang te zijn dat ik weer veel vet aan kom

Originally posted by Sancho View Post
                    Ik heb hetzelfde gedaan als jou (en wat dezelfe stats).

Ik zat ook vast en dan heb ik besloten om een maandje te bulken. Ik merk dat er niet te veel vet bijkomt, maar wel spiermassa. Falstyr heeft me hier goed meegeholpen door me een carbcycle voor te stellen.

Komt neer op:
                    - Niet trainingsdagen: op onderhoud of iets er onder met max 100 - 130gr kh
                    - Trainingsdagen: 300 kcal boven onderhoud met max 250gr aan kh en weinig vetten.

En nogmaals, ik merk verschil op kracht en massavlak. Maar niet direct op bijkomend vet.
                    bedankt voor je advies, heb je dat schema nog? zou het wel willen zien als het kan!
                    Groeten

Comment

Wat doe je aan cardio ??

Een refeeddag helpt ook wel. Ga deze week anders eens net boven onderhoud zitten en daarna weer verder cutten
                      De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

je antwoord zit al in de vraag hahaha. Je lichaam went eraan zeg je.
                        Ik zou idd een refeeddag doen en ik zou alles omgooien. Andere KT oefeningen, andere cardio oefeningen en ander eetschema.
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

ik doe meestal gewoon 300kcal verbranden of interval 15 minuten, maar vaak ook na fitness nog tennissen (niet dat je daar zo veel mee verbrandt).

het irritante is juist dat ik over 2 weken op vakantie ben dus denk dat ik na me vakanties ga beginnen met nieuwe schema's
                          Groeten

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                            je antwoord zit al in de vraag hahaha. Je lichaam went eraan zeg je.
                            Ik zou idd een refeeddag doen en ik zou alles omgooien. Andere KT oefeningen, andere cardio oefeningen en ander eetschema.
                            het ligt niet aan me training
                            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              het ligt niet aan me training
                              Meer spieren is je doel. Meer spieren = meer verbranding

En je lichaam went aan alles. Dus probeer eens andere Kt eofeningen
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X