Ik ben nou al een tijdje (lees half jaar) met een cut schema bezig met als doel gewoon een mooi lichaam te krijgen (in mijn ogen). Hierbij ben ik tot nu toe van 114kg naar 97kg gegaan, maar laatste tijd gaat het ERG traag, terwijl ik nog steeds hetzelfde schema doe.
Ik begrijp dat mijn lichaam nu heel erg gewend eraan is, maar hoe kan ik dit het beste omgooien?
Zou ik dan een totaal ander schema moeten maken, of bijv. een junkdag eens per week (heb dit nooit structureel gedaan).
Ik zou graag meningen willen horen!
Alvast bedankt.
btw: ik ben 1m88 en het enige waar echt nog het vet af moet is me buik, ik had echt een buik maar nu is het alleen nog erg vet als jullie begrijpen wat ik bedoel...
Ik begrijp dat mijn lichaam nu heel erg gewend eraan is, maar hoe kan ik dit het beste omgooien?
Zou ik dan een totaal ander schema moeten maken, of bijv. een junkdag eens per week (heb dit nooit structureel gedaan).
Ik zou graag meningen willen horen!
Alvast bedankt.
btw: ik ben 1m88 en het enige waar echt nog het vet af moet is me buik, ik had echt een buik maar nu is het alleen nog erg vet als jullie begrijpen wat ik bedoel...
Comment