Wat drink je tijdens je work out

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Water.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vodka.... :P

Water. 1 fles a 1,5L staat er standaard klaar waar ik af en toe wat uitgesabbel. Maar met dit weer kun je er rustig 3L van maken gedurende de work-out.

Comment

water met een beetje dextrose.

Comment

Water, ging normaal om de oefening even wat drinken. met dit warme weer zal der gewoon weer anderhalf literfles meegesleurd worden

Comment

om de oefening?? ik neem na elke set even een slok
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Water met daarin een bruistablet multivitamine en een tablet magnesium.
              ca 2 liter per training.

Comment

Wat is je redenatie dit tijdens te training te nemen, ben wel benieuwd
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Wat is je redenatie dit tijdens te training te nemen, ben wel benieuwd
                  redenatie. Ik voel mij er beter bij als met alleen water. Geeft mij een leeg gevoel. Tevens proberen ik vitaminen toe te voegen, die ik tevens tijdens het zweten verlies.

Comment

water is gezond siroop is voor babys

Comment

Helaas zweet je geen vitamines uit voor zover ik weet, mineralen wel

Geloof dat GenIx ooit ook onderzoek gepost had m.b.t. VitC rond de training en dat dit negatief zou beinvloeden, dus zou je bruistablet misschien even bewaren voor bij je ontbijt

EDIT; mwah bij nader inzien, als je je er goed bij voelt gewoon doen denk dat het zo weinig uitmaakt in the long run dat niet de moeite waard is om moeilijk over te doen, denk niet dat het enig positief effect heeft whatsoever maar al is het maar het placebo effect dat telt
                      Last edited by Yawgmoth; 30-06-2009, 16:12.
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Helaas zweet je geen vitamines uit voor zover ik weet, mineralen wel

Geloof dat GenIx ooit ook onderzoek gepost had m.b.t. VitC rond de training en dat dit negatief zou beinvloeden, dus zou je bruistablet misschien even bewaren voor bij je ontbijt

EDIT; mwah bij nader inzien, als je je er goed bij voelt gewoon doen denk dat het zo weinig uitmaakt in the long run dat niet de moeite waard is om moeilijk over te doen, denk niet dat het enig positief effect heeft whatsoever maar al is het maar het placebo effect dat telt
                        placebo effekt.....oeps ff woordenboek pakken Nou ik weet niet precies hoe dat zit met het zweten....maar lijkt mij dat je tijdens de training vitamines verbruikt....en die tevens weer moet aanvullen. Eens kijken of er op dit forum iets over te vinden is.

Groet

Comment

Ik kan niet eens meer zonder m'n fles water. Zou gek worden als ik em niet bij me had denk ik. Traint niet lekker met zo'n droge strot.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Water....sloten tegelijk
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X