Fucking koolvis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Laat die dochter van je pa die gerookte vis eens opsturen naar de houder van de account waaronder deze post gepost wordt.
    Ik wil best vis op de post doen hoor. Maar dan alleen vlak voor t weekend, en alleen met deze warmte.

Comment

Mn oma krijgt altijd vis van mn oom, die het weer van een vriend krijgt die werkt bij de visboer, dit voor een tientje..

Meestal:
      * 4 Haringen
      * 2 Palingen
      * 1 DIkke Makreel
      * VisWraps
      * Zalmmoot (200 Gram)
      * Salade mix van zalm/tonijn

En soms nog meer
      en dat elke week, veel gaat er naar mij toe!
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Revius View Post
        koolvis van de Lidl, lekkirrr
        wil niet zeggen dat ik het lekker vind, maar het komt. Tonijn ben ik goed aan gewend nu maar dat is duurder dan koolvis dus vandaar de overstap.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Ik wil best vis op de post doen hoor. Maar dan alleen vlak voor t weekend, en alleen met deze warmte.
          Kutje.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Ik denk dat het met deze temperatuur dankzij al die vliegen luchtpost zal worden
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Euroshopper. Kost niks, graatvrij.
              ik ook lang leven euro shopper

Comment

Goede bump, c1000 is goedkoper
                Groeten

Comment

Is koolvis beter dan tonijn?
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                    Hehehe zelf rook ik ook vis wat ik vang. Meestal is dat baars paling of snoekbaars.
                    Paling mag je helaas niet meer meenemenvanwege de slechte palingstand het gaat iig niet
                    goed met deze vis want de jonge paling komt niet goed meer doorde vistrappen heen ofzo
                    vanuit zee
                    Paling uit zee is, eigenlijk geen paling... Maar n Congeraal ..
                    De zeepaling is een zou****************ervis. In brak water is de soort nog nooit aangetroffen. In Nederland wordt ze slechts incidenteel gevangen. De vis prefereert een gematigd klimaat en leeft hoofdzakelijk in de kustzone van de Atlantische Oceaan. Bovendien komt de zeepaling voor in de Middellandse Zee. De diepteverspreiding is van 0 tot 500 m onder het wateroppervlak. Net als de murene zoekt de kongeraal een plek in koraal of gesteente om zich de rest van zijn leven daar te nestelen. Vanuit deze plek jaagt de kongeraal op garnaaltjes en vissen.

Zoe****************erpaling is of gekweekte paling, of wilde paling.. Ook wel aal genoemd..
                    De paling heeft een lang slangachtig lichaam met zeer slijmerige huid. De rugvin begint tamelijk ver naar achteren en vormt een zoom die tot aan de staartpunt reikt en zich daar met de gelijkvormige anaalvin verenigt. De paling heeft kleine borstvinnen, de buikvinnen ontbreken, de bovenkaak is iets korter dan de onderkaak en de schubben zijn zeer klein en zitten verborgen in de huid. De kieuwopeningen zijn zeer klein, daardoor blijven de kieuwen nog lang vochtig als de vis zich op het land bevindt.
                    De maximale lengte van mannetjes is ca. 60 cm. De wijfjes worden tot 135 cm lang en 7 kg zwaar en ongeveer dertig jaar oud (Nederlands record) Ook lengtes tot 150 cm worden genoemd. De meeste palingen bereiken tussen vijf en vijftien jaar verblijf op het zoete water, bij voldoende voedselaanbod, het schieraalstadium en trekken dan terug naar de paaigronden...

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Ik kreeg American Pie-achtige beelden bij het lezen van het onderwerp van dit topic

Maar goed, ik heb ook altijd die van de Euroshopper, niks mis mee.
                      haha dat had ik ook

Ik haal het bij de lidl geen graat.
                      Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X