Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Eiwitten uit granen tellen niet mee voor je eiwitbehoefte omdat het geen volledig eiwit is. Alleen dierlijke eiwitten en eiwitten uit soja en bonen kun je meetellen. Overigens...bij je avondeten zit je groenten neem ik aan? Het is idd een veel beter schema dan eerst maar ik zie geen groenten.
Eiwitten uit granen tellen niet mee voor je eiwitbehoeften omdat het geen volledig eiwit is. Alleen dierlijke eiwitten en uiwitten uit soja en bonen kun je meetellen. Overigens...bij je avondeten zit je groenten neem ik aan? Het is idd een veel beter schema dan eerst maar ik zie geen groenten.
Dat was sla.. maar dat is gwn wat de pot schaft, wat mn ouders voor avond eten maken.
Verschilt per dag.
Dan weer rijst, dan weer aardappels, dan weer pasta enz enz.. dus daar kan ik niks aan veranderen
Maargoed dit schema lijkt mij ook wel goed.. morge ff alls inhalen en dan beginne
Zou de chocomel rond je training plaatsen of bij je ontbijt, zoveel suikers midden op de dag voegen niet echt wat toe. Waarom 1liter mangosap ? Als het vers is kan nog (zou nogsteeds niet nemen magoed) maar als uit pak is dan voegt het niks toe behalve een bom carbs, neem maar wat walnoten o.i.d. als je niet aan je cals komt (ja bovenop je pinda's) of neem wat volle melk om het aan te sterken
Appelmoes is troep, je ontbijt is te klein, je avondeten veel te groot (maar daar kan je waarschijnlijk niks aan veranderen) veel forumleden raden aan vet rond de training te vermijden en schroef de kwark maar naar 500 desnoods verlaag je de kaas (ben zelf wel fan van kaas maar wordt toch afgeraden vanwege zout en verzadigde vetten, zolang je het niet met een zooi carbs tegelijk neemt kan het niet veel kwaad imo)
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Ja ik neem wel chocomelk bij het ontbijt... met thee.
Thee owned
En sochtens heb ik vaak ni echt zo super honger.. helemaal niet als ik 6 u ofzo moet opstaan..dus 4 brood is wel genoeg.. eet ik puur omdat ik weet dat ik andrs sterf van de honger.
En sochtens heb ik vaak ni echt zo super honger.. helemaal niet als ik 6 u ofzo moet opstaan..dus 4 brood is wel genoeg.. eet ik puur omdat ik weet dat ik anders sterf van de honger.
Pffff laat me niet lachen! Als je je maaltijden goed pland, indeeld en verspreid over de dag heb je NOOIT honger en kom je niet in de verleiding rommel te eten. Overigens, sterven van de honger? Ik denk dat je nog nooit een hongerige afrikaan hebt gezien....
Kijk maar eens een keer naar het NOS journaal, dan zie je geregeld mensen die echt sterven van de honger. denk eerst eens na voordat je zoiets debiels post!
Pffff laat me niet lachen! Als je je maaltijden goed pland, indeeld en verspreid over de dag heb je NOOIT honger en kom je niet in de verleiding rommel te eten. Overigens, sterven van de honger? Ik denk dat je nog nooit een hongerige afrikaan hebt gezien....
Kijk maar eens een keer naar het NOS journaal, dan zie je geregeld mensen die echt sterven van de honger. denk eerst eens na voordat je zoiets debiels post!
Nou als ik sochtens niets eet heb ik wel degelijk smiddags honger.
En sterven van de honger is een uitdrukking, nog nooit gehoord?
echt dat sommige mensen het geduld kunnen opbrengen om jou te helpen.
echt zo koppig, en je schiet meteen in de verdediging bij elk commentaar dat je krijgt. Je mag blij zijn dat deze mensen je willen helpen. toon dus liever een beetje respect voor hun hulp ipv slap gezever.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ja je hoort veel verschillende dingen, moet je filteren wat waar is.
Iedereen is overtuigd dat hij gelijk heeft, bij sommige klopt het en bij andere weer niet.
Zoals bij fitness dat je spiermassa verliest door rennen, die gast doet ook aan bodybuilding.. dus ja dat soort dingen...
Kan niet alles klakkeloos overnemen, als ik tegenargument geef, gaan andere het uitleggen.. en dan kan je denken.. ja dat klinkt logisch en als de waarheid
En die gasten hebben me goed geholpen voor mn schema, en al bedankt
"Ja, je hoort veel verschillende dingen, moet je filteren wat waar is". Voornamelijk sukkels komen aan met dat argument, want geheel toevallig filteren die mensen precies de informatie die strookt met hoe zij het nu doen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment