Weinig sterke alcohol, of veel bier?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alle alcohol is slecht icm sport ...als je toch gaat zuipen gewoon doen en dan niet moeilijk doen over 1x wat is goed wat is slecht ...neem gewoon waar je trek in hebt!

Denk overigens dat een paar biertjes wel meevalt!

Comment

als ik er van uit ga, dat een glas/flesje bier 300 ml is en deze 0.22 a 0.25 promille levert.

dan is 1 liter 3.33 glazen/flesjes bier
      3.33 x 0.22 = 0.74
      of
      3.33 x 0.25 = 0.83

dat is in 6 uur

0.88 x 6 = 4.44 promille
      of
      1 x 6 = 4.98 promille

je breekt 0.15 a 0.18 promille per uur af

0.18 x 6 = 1.08

4.44 - 1.08 = 3.36
      of
      4.98 - 1.08 = 3.90

Je hebt dus aan het einde van die 6 uur tussen de 3.36 en 3.90 promille aan rotzooi aan je bloed, kortom, je hebt een zware bloedverontreiniging na 6 uur, een paar biertjes meer en je kunt afgevoerd worden ( sommige hebben al zware problemen bij zulke promillages ) Beetje gevaarlijk gedrag van jou, als je het mij vraagt

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        als ik er van uit ga, dat een glas/flesje bier 300 ml is en deze 0.22 a 0.25 promille levert.

3.33 x 0.22 = 0.74
        of
        3.33 x 0.25 = 0.83

dat is in 6 uur

0.88 x 6 = 4.44 promille
        of
        1 x 6 = 4.98 promille

0.18 x 6 = 1.08

4.44 - 1.08 = 3.36
        of
        4.98 - 1.08 = 3.90

Je hebt dus aan het einde van die 6 uur tussen de 3.36 en 3.90 promille aan rotzooi aan je bloed, kortom, je hebt een zware bloedverontreiniging na 6 uur, een paar biertjes meer en je kunt afgevoerd worden ( sommige hebben al zware problemen bij zulke promillages ) Beetje gevaarlijk gedrag van jou, als je het mij vraagt
        het rekensommetje is leuk hoor,,
        maar heb zelf wel eens over een 3 a 4 uur een krat bier (lees 24 flesjes van 0,33l) opgedronken,,
        of met me maatje in een uur tijd een liter whisky..

dus denk niet dat dezed ballon op gaat

Comment

Klopt toch ook dat je lichaam 1 beertje per uur kan verwerken kwa alcohol betreft? niet dat het goed is om dat altijd te doen.. maar das ander verhaal.

Comment

3.33 x 0.22 = 0.74
            of
            3.33 x 0.25 = 0.83

dat is in 6 uur

0.88 x 6 = 4.44 promille
            of
            1 x 6 = 4.98 promille

0.18 x 6 = 1.08

4.44 - 1.08 = 3.36
            of
            4.98 - 1.08 = 3.90

Ik weet niet tegen wie je praat ... en waar die wilde berekening vandaan komt.

Nogmaals alle alcohol is vergif voor je lichaam cker icm sport.

Ik denk alleen als je dan toch een x gaat drinken dat 6 halve liters of bijna 0,5 liter jack daniels dan ook niet uitmaakt (dit is wat de ts aangeeft). Moet je kijken wat de meesten op een feest gemiddeld achterover slaan zonder daar problemen mee te krijgen.

Een paar (2,3,4,) biertjes kan imo niet zo heel erg kwaad verder.

Niet drinken is beter en zorg er helemaal niet voor dat je lichaam vergiftigd wordt.

Comment

Ik zou inderdaad ook gewoon of NIET drinken, of gewoon doen wat je lekker/leuk of wat dan ook vindt. Verder als je drinkt niet te veel bij nadenken, verziekt je avond alleen maar.
              Groeten

Comment

@ Mikejung

ik heb het nog eens opgezocht, ik zat er 0.02 promille naast
                dus 0.2 ( per flesje van 0.33 ml ) x 24 = 4.8 promille, is dus na 4 uur 4.2 promille. Het doorgaans biertje levert altijd deze promillage en ook breekt je lichaam niet opeens het alcohol sneller af.

Het mooi van het lichaam is, dat het uitstekend kan herstellen van een flinke zuipbeurt, er zijn echt malloten die het iedere week doen en iedere week zo hoog in de promillage gaan, dit heeft wel degelijk effect op je lichaam/organen, als je er te lang mee door gaat, houd je er zelfs permanente schade aan over.

Dus af en toe comazuipen is "niet" erg, maar te vaak is zeker niet goed.

Ga nu niet denken dat ik anti-alcohol ben, dat ben ik niet. Ik drink nu ook nog af en toe wat, maar niet belachelijk veel. Het gaat me juist om het lompe gedrag van tegenwoordig, het gevaarlijke gedrag, wat het woord COMAzuipen al laat zien.

Het loopt een beetje uit de hand tegenwoordig ( er gaan genoeg feestbeesten dood aan alcoholvergiftiging )

Comment

Nutteloze discussie, als je cheat, cheat dan met iets wat je lekker vind?
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
                    het rekensommetje is leuk hoor,,
                    maar heb zelf wel eens over een 3 a 4 uur een krat bier (lees 24 flesjes van 0,33l) opgedronken,,
                    of met me maatje in een uur tijd een liter whisky..

dus denk niet dat dezed ballon op gaat
                    Inderdaad... Rekensommetje gaat zeker niet voor iedereen op. Zelf heb ik ook wel is 1 1/3e fles 40% in een uurtje gezipt en toen ben ik ook niet echt hard kapot gegaan ofzo. Van de 2 plakken VEELS te sterke spacecake later die nacht wel
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Dus af en toe comazuipen is "niet" erg, maar te vaak is zeker niet goed.
                      Ach neeuhj.. een ambulance is op dat moment toch ook goedkoper dan een taxi?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Ach neeuhj.. een ambulance is op dat moment toch ook goedkoper dan een taxi?
                        Die 500 euro gaat gewoon via de verzekering en kost je geen drol. Je maakt gebruik van iets waar je toch al elke maand onnodig voor betaald.

Comment

Onnodig zou ik dan niet meer zeggen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ben bijna doodgegaan(Kwam dan wel door een aanrijding) aan 1,5 fles whiskey in me uppie en 3 halve liters + nog wat rooie wodka(dit in ongeveer 4 uur) .

En toch zuip ik nog ik vraag mezelf alleen af en toe of t handig is. Maarja dan hoor je de muziek en zie je de vrouwen en je vrienden lekker aan zuipe. En dan laat je t toch niet .

My advice is dan ook drink gewoon 1 ding op een avond. Scheelt je als je al een kater heb. Dat kut gevoel van je maag. Door die suiker en het bier dat daarin gaat gisten . Ik zou voor bier gaan is gezonder voor je portemonnee.

Comment

Ik zou helemaal niet meer drinken als ik bijna het loodje heb gelegd....
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Gewoon aan de flatliners gaan, na het bier/whiskey.

Dan ben je snel klaar met het zuipen van alcohol.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X