Eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten

Hey mensen ik heb een vraag.Nouja 2 dan

Hebben jullie mischien nog tips voor mij hoe ik in warme periodes(het weer) toch veel kan blijven eten?

En hoe ik kan zorgen dat ik veel ga eten want het gaat dan een periode goed en daarna krijg ik niks door m,n keel.

Alvast bedankt

1. Koude schotels zijn je vriend in de zomer net zoals barbeknoeien. Heb je geen zin om rijst te koken, neem dan gewoon wat havermout en wat casseine poeder er door.

2. Discipline tonen en proppen. Al moet je proppen tot overgeven gewoon proppen. Je maag rekt vanzelf op en je lichaam went vanzelf aan de hoeveelheid eten en op welk moment het aangeleverd wordt. Maar als je niet pushed zal het zich ook niet aanpassen en zal er ook geen gewenning komen.

Comment

ik eet zelf erg veel salaatjes met warm weer.. Met wat kip erdoor, geroosterd brood met wat knoflookpoeder. Komt altijd goed binnen.

Grtz

Comment

Gewoon kauwen en slikken meer is er niet aan is effe kut in de zomer maar ja het "moet"erin.

Comment

Wat falstyr al zegt havermout en melk en wat whey erin kun je gewoon opdrinken en zelfs mee nemen in je shake beker

Comment

Als ik geen honger heb pleur ik havermout/brinta, melk/yoghurt/kwark, proteinepoeder (caseine) en fruit in de mixer. Eventueel wat ijsklontjes er bij en je hebt een complete maaltijd die je zo weg gewerkt hebt
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Oke bedankt

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Als ik geen honger heb pleur ik havermout/brinta, melk/yoghurt/kwark, proteinepoeder (caseine) en fruit in de mixer. Eventueel wat ijsklontjes er bij en je hebt een complete maaltijd die je zo weg gewerkt hebt

als ik geen honger heb ben ik dood.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X