Brood ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brood ???

Ik was van plan binnenkort te starten met flink fitnessen en had hier al het een en ander opgezocht voor ik ga beginnen en ben heel positief begonnen met goed en proberen veel te eten, anders wordt het niks denk ik.
    Dit is voor mij echt een probleem want ik ben van nature echt geen eter ik ben 1m94 en weeg 80kilo. Nu hou ik dat eten iedere keer maar een paar dagen vol en dan lukt het me gewoon niet meer, het grootste probleem zin hem in het brood ik hou gewoon echt niet van brood en die saaie zooi erop. Ik ben meer van het warme eten maar dat is op me werk gewoon niet mogelijk. Weet iemand misschien iets wat ik hiervoor in de plaats goed kan eten overdag.
    Alvast bedankt

Bas

PS; 's ochtends eet ik vaak Crusli met yoghurt is dat ook goed of is havermout echt veel beter ???

Nou, dan eet je toch warm eten? Of andere alternatieven. Zelf een beetje zoeken hoor, dan vind je voldoende.
    Gewoon ff uitrekenen wat je behoeftes zijn, wat er in de voeding is, en klaar issie.
    Vergelijk de voedingswaarden met havermout maar eens, met name suiker.

Comment

Havermout >>>>>>> Crusli.

En waarom neem je geen havermout mee naar je werk? Havermout in shakebeker, melk erbij, oder so etwas.

Of nee, ik was één van de weinigen die koude havermout lekker vond ja...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wil je in dit hele gebeuren nu aankomen of afvallen? 1.94 en 80 kilo, lijkt erop dat je aan de lichte kant zit maar ja, ieder zijn eigen mening
        Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

je kookt savonds voor 2 dagen,
          helft eet je savonds, andere helft neem je in een tupperware doosje mee naar je werk.

Dingen als kipfilet/koolvis/pangasus filet/talapia filet
          rijst/aardappelen/courgette/paprika etc etc.
          zijn koud ook heel goed te eten. ikzelf doe dit ook op me werk, gaat super.

wat ook lekker is:
          je het een hele grote kom nodig (moet ongeveer 1l in passen)
          je doet er 500 ml kwark in, en 300ml vruchtensap
          eventueel een el siroop voor de zoetere smaak.

In de zomer is savonds een maaltijdsalade,
          met 200-300 gram kip, wat noten, oliefolie, balsamico azijn, etc etc ook goed te doen. dan voorzie je jezelf makkelijk van gezonde vetten en eiwitten.
          voor koolhydraten kun je paar sneetjes brood bij deze salade eten.

succes
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Havermout >>>>>>> Crusli.

En waarom neem je geen havermout mee naar je werk? Havermout in shakebeker, melk erbij, oder so etwas.

Of nee, ik was één van de weinigen die koude havermout lekker vond ja...
            ik hou ook enorm van koude havermout hehe, dat word ik gewoon niet beu! (heb alweer zin in een kom >.< )
            To fear death is to limit life.

Comment

koude brinta is >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> warme brinta. havermout moet ik nog even tjekken :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X