Easy cals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Easy cals

Hoi iedereen, ik vroeg mij af of iemadn nog easy kcals weet?
    de volle chocomel en noten ken ik al maar me behoefte begint omhoog te gaan en zoveel geld hebk niet dus als iemand nog easy kcals weet zeg et me dan alvast bedankt
    Pumping Iron.

Pindakaas, volle chocomel, volle melk....check CALORIETABEL.NL - de snelste Calorieenwijzer! Vind hier snel hoeveel calorien een product bevat. Calorieen, calorietabel, calorienwijzer, energiesticker, gratis calorietabel, calorientabel, calorieentabel, calorienwijzer.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ok chill
      Pumping Iron.

Comment

(opgeklopte) room
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

olijfolie
          @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
            olijfolie
            Ja dat kun je wel zeggen over olijfolie.
            Ik maakte eens een verschrikkelijke blunder in mijn voedingsschema.
            Dacht dat olijfolie niet echt calorie-rijk was en vond het dus ook niet nodig om dat bij m'n voeding te rekenen.
            Ik gooide elke keer wanneer ik mijn kip klaar ging maken zo'n 8 theelepels olijfolie in de pan.
            Blijkt dat een theelepel olijfolie ongeveer 140 calorieen heeft.
            Tsja, aldoende leert men.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Ja dat kun je wel zeggen over olijfolie.
              Ik maakte eens een verschrikkelijke blunder in mijn voedingsschema.
              Dacht dat olijfolie niet echt calorie-rijk was en vond het dus ook niet nodig om dat bij m'n voeding te rekenen.
              Ik gooide elke keer wanneer ik mijn kip klaar ging maken zo'n 8 theelepels olijfolie in de pan.
              Blijkt dat een theelepel olijfolie ongeveer 140 calorieen heeft.
              Tsja, aldoende leert men.
              1 theelepel = 140kcal is wel veel dacht ik?
              maar ja je hebt gelijk, als je bakt met olijfolie zit je al snel erg hoog in kcal.
              Heb daarom nu een gril gekocht. Klein beetje inwrijven met olijfolie, en grillen maar. Op die manier weet je beter wat je juist binnenkrijgt, en smaakt ook beter
              @ ketIF

Comment

Blikje zalm bevat ook aardig wat kcal.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                  1 theelepel = 140kcal is wel veel dacht ik?
                  maar ja je hebt gelijk, als je bakt met olijfolie zit je al snel erg hoog in kcal.
                  Heb daarom nu een gril gekocht. Klein beetje inwrijven met olijfolie, en grillen maar. Op die manier weet je beter wat je juist binnenkrijgt, en smaakt ook beter
                  Ik gebruik nu een 1 calorie olijfolie spray.
                  En ja je hebt gelijk,haha, tis een eetlepel olijfolie met 135 calorieen.

Comment

Hoeveel cals moet je binnenkrijgen, want met 150 gram noten en 2 liter volle melk per dag zit je al over de 2k cal om mee te beginnen
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

kmoet er 3000 hebbe en alsk 2 liter volle melk drinkt krijgk 1000 puisten en worden me ouders best wel pissig dus ik drink bijna liter volle melk en zon 700ml volle chocomel, nootjes hebk maar 2 dagen in de week enk wil ook niet al te hoog in de vet gaan zitte ik eet vooral veel pindakaas brinta kip brood maark probeer zoveel mogelijk kcals met drinken binne te krijgen gaat een stuk simpeler.
                      Pumping Iron.

Comment

hoog in vetten heeft veel voordelen,
                        300g ongezouten pindas kost ongeveer een euro = 1800kcal
                        =75g eiwitten, 150g vet, 75g kh

als ik cals mis, eet ik dus pindas. cheap lekker en snel.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
                          kmoet er 3000 hebbe en alsk 2 liter volle melk drinkt krijgk 1000 puisten en worden me ouders best wel pissig dus ik drink bijna liter volle melk en zon 700ml volle chocomel, nootjes hebk maar 2 dagen in de week enk wil ook niet al te hoog in de vet gaan zitte ik eet vooral veel pindakaas brinta kip brood maark probeer zoveel mogelijk kcals met drinken binne te krijgen gaat een stuk simpeler.
                          Je drinkt dus ruim 1200 kcal en hoef eet eigenlijk maar 1800 kcal te eten, avondeten is normalitair al snel 600-800 kcal.
                          He who keeps silent consents.

Comment

1 eetlepel olijfolie is +-105kcal.

Comment

Originally posted by punani View Post
                              1 eetlepel olijfolie is +-105kcal.
                              En als je daar in bakt, hoeveel moet je daar van dan meetellen. Want je eet die olie dan niet op...
                              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X