voedingsschema Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema Cutten

volgensmij moet ik van deze site

Lichaamsgewicht: 83 KG
    Lichaamsvet percentage: 18%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2919 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 144 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 65 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 439 Gram

ik ben nu aaan het cutten. dus moet er dan sowieso tog 500 er van af ? zo'n 2419 kcal , is dit goed ? vind het nogal veel kcal!

mijn voedingsschema

8;00
    2eieren
    500ml magere melk
    500 gram magere kwark

10:00
    banaan
    appel

12:00
    2eieren
    wheyshake met 250 ml m. melk

14:00
    100 gram rijst
    50 gram kipfilet

16:00
    50 gram cashewnoten

18:00
    lekkere bak met 100 gram wortel en 150 gram sla en 100 gram appel
    wheyshake met 250ml m. melk

20:00
    150 gram tonijn
    500 gram mag. kwark

00:00
    slapen

totaal :
    Kcal: 2200 kcal
    Eiwitten: 243,5 eiwitten
    Koolydraten :154 koolydraten ?

en mijn trainingsschema

maandag, fullbody training (veel compounds, weinig isolaties)
    dinsdag, hiit
    woensdag, rust
    donderdag, lowerbody na lowerbody 45 min op de crosstrainer
    vrijdag, upperbody
    zaterdag, hiit
    zondag

wat zijn jullie reacties, graag tips of iets schrappen ? vertel het !

ik wil graag mijn BF van 18 naar naar 8% brengen. weten mensen hoelang dit zal duren met dit schema,s ?

ow ja

Vetten : 57 vetten

enik heb fruit en groente niet bij gerekend ?

Comment

waarom groente en fruit niet?
      moet je ook gewoon rekenen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

45 Minuten op de cross-trainer???
        Bloody hell, das een lange tijd.
        Ik doe een warming up voordat ik begin aan mijn KT op de cross-trainer van 10 minuten. Standje 17 dus lekker zwaar. Ik ga er dan echt voor. Na die 10 minuten ben ik echt wel versleten en aan wat rust toe. Ik heb dan 180 calorieen verbrand.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          45 Minuten op de cross-trainer???
          Bloody hell, das een lange tijd.
          Ik doe een warming up voordat ik begin aan mijn KT op de cross-trainer van 10 minuten. Standje 17 dus lekker zwaar. Ik ga er dan echt voor. Na die 10 minuten ben ik echt wel versleten en aan wat rust toe. Ik heb dan 180 calorieen verbrand.
          Nou gefeliciteerd 180 cal verbrand en je training lijdt eronder, klinkt top.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik zou er zelf wat zuivelproducten uithalen is best wel veel naar mijn idee..
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Ik zou er zelf wat zuivelproducten uithalen is best wel veel naar mijn idee..

wheyshakes met water in plaats van melk

Comment

Yep... wel de calorieen vervangen voor iets anders.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

kcal klopt wel zo ongeveer , wees blij je mag dat gewoon eten ;p

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Nou gefeliciteerd 180 cal verbrand en je training lijdt eronder, klinkt top.
                    Tis een warming-up en mijn training lijdt daar niet onder, hierdoor zijn mijn spieren warm en geen kans op blessures smart-ass.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Tis een warming-up en mijn training lijdt daar niet onder, hierdoor zijn mijn spieren warm en geen kans op blessures smart-ass.
                      na 10 minuten versleten is dan geen warming up, maar gewoon dom bezig zijn, compleet verspilde energie
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                        na 10 minuten versleten is dan geen warming up, maar gewoon dom bezig zijn, compleet verspilde energie
                        Hm, versleten is misschien een te groot woord, wat ik bedoel is dat ik dan warm genoeg ben en niet nog eens 35 minuten langer wil doorgaan.

Comment

Woopie je hebt een wat betere doorbloeding, maar je spieren zijn niet warm. Beetje rennen/fietsen en daarna rug/borst doen is dom en verspilde energie. No way dat die spieren warm zijn bij een cardio variant waarbij je de benen gebruikt snuggere. Dus nee het doet niks mbt verminderen blessures.

Zelfs voor benen kan ik wel een betere opwarming verzinnen dan een cardio variant.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Woopie je hebt een wat betere doorbloeding, maar je spieren zijn niet warm. Beetje rennen/fietsen en daarna rug/borst doen is dom en verspilde energie. No way dat die spieren warm zijn bij een cardio variant waarbij je de benen gebruikt snuggere. Dus nee het doet niks mbt verminderen blessures.

Zelfs voor benen kan ik wel een betere opwarming verzinnen dan een cardio variant.
                            Wie zegt dat ik alleen m'n benen wil opwarmen, dat maak jij er nu van.
                            Een warming-up op een cross-trainer is niet alleen voor je benen maar ook voor je bovenlichaam. Ik doe dit elke dag en het werkt. En als je een uurtje van tevoren ECA hebt genomen heb je genoeg energie. In een periode van cutting is dit uitermate geschikt, je verbrand hierdoor enorm veel vet. Als ik jouw was zou ik daar ook maar alvast aan beginnen en niet het potje Clenbuterol leegmaken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X