Tonijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Zout is niet echt goed voor je lichaam, het houd alleen maar vocht vast.
    Zout is niet alleen slecht. Alleen bij hoge inname is het slecht. Maar als je zoutarm of zoutloos gaat breng je je cardiovasculaire gezondheid in gevaar, je vochtregulatie gaat naar de haaien PLUS dat de opname van creatine in de cellen verslechtert. Juist...zout transporteert creatine naar je spiercellen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

werk het zelf altijd makkelijk naar binnen is best lekker vind ik :P

Comment

Wat je er ook bij kunt doen zijn boontjes. En kappertjes erbij smaken ook goed en zijn sterk dus overheersen meer. Mayo om het wat romiger te maken misschien iets van pesto er doorheen. Gewoon combineren en uitproberen wat jij het lekkerst vind.
        “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

Water? Niet zeiken en opeten, is het te droog spoel je het weg met water.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
            Gewoon een shake van maken.

Blikje tonijn, wat kwark een uitje en wat komkommer glas water en blenderen.
            Of naar eigensmaak dingen toevoegen.
            Voor de echt die hards gewoon een blik tonijn en een glas water in de blender gheghege.....
            Kan je binnen 10sec. ophebben... neus dicht en zuipen
            spontaan lachaanvalletje

Comment

Originally posted by Jonas Dierickx View Post
              spontaan lachaanvalletje
              Waarom?

Die tonijn, kwark blend is gewoon een culinaire mix van tzatziki en tonijnmayonaise... Ook lekker op een stuk toast
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ingrediënten van Gazpacho

lijkt een beetje hierop , een koude soep ,, dit is een heel lekker fris zomers recept , en ook helemaal niet verkeerd om dit met bliktonijn te combineren!! succes

Comment

De laatste tijd eet ik naast tonijn ook vaak makreelfilets uit water van Princess. Iets minder eiwitten, maar supermakkelijk weg te eten, zelfs rechtstreeks uit het blikje. Bij tonijn moet je er altijd iets omheen bouwen. Ik neem bijvoorbeeld 1 blikje voor de avondmaaltijd, en eentje voor het slapen gaan.
                  Kost wel 1,10. Zitten trouwens ook goede vetten in. Bij de Lidl heb je ook makreelfilets in tomatensaus kost maar 75 cent, maarja, door de tomatensaus zitten er meer suikers en calorieen in.
                  ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Water? Niet zeiken en opeten, is het te droog spoel je het weg met water.
                    Werkt goed "on the road"
                    Thuis meng ik het wel eens met mayo of sambal.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

ik eet het meestal als sushi, gewoon met wat teriyaki, ginseng en wasabi...erg lekker (als je van sushi houdt tenminste)

en anders gewoon met een beetje curry en gesnipperde augurk...ook goed te doen

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                        Waarom?

Die tonijn, kwark blend is gewoon een culinaire mix van tzatziki en tonijnmayonaise... Ook lekker op een stuk toast
                        Ja ja, da kan goed zijn maar moest lachen met je tekst: "Kan je binnen 10sec. ophebben... neus dicht en zuipen"

Ik neem een mass gainer (Serious Mass vanille) die op deze manier geconsumeerd wordt.
                        Als het nu toeval is of niet die is net op van daarstraks.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Werkt goed "on the road"
                          Thuis meng ik het wel eens met mayo of sambal.
                          Werkt ook goed voor het slapen gaan hoor, blikje open vorkje erbij en schuiven maar.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Realboy View Post
                            Dag People,

Iemand nog een lekker receptje voor tonijn in blik? (waterbasis)

vind het zo niet te vreten.
                            je moet eens een blik tonijn in de pan baken samen met drie geklutste eieren( 1 dooier )
                            en nog wat tomatan erbij
                            dan is de tonijn best wel te vreten.

Comment

ik heb er totaal geen problemen mee... havermout daarentegen krijg ik maar niet binnen, die jullie allemaal schijnbaar probleemloos achterover kletsen 's morgens...

Comment

Originally posted by mmakev View Post
                                ik heb er totaal geen problemen mee... havermout daarentegen krijg ik maar niet binnen, die jullie allemaal schijnbaar probleemloos achterover kletsen 's morgens...
                                Kan je ook gewoon in je shake flikkeren he
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X