Tonijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    Tonijn is megalekker als het vers is van de visboer en goed klaargemaakt is. Tonijn is blik is afschuwelijk slecht!

Heb ik geluk dat over een vismijn woon, waar alles vers van de boot komt
    Waarom is tonijn uit blik afschuwelijk slecht??
    Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

afschuwelijk slecht qua smaak bedoelt hij...
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by ricorico View Post
        ik eet het meestal als sushi, gewoon met wat teriyaki, ginseng en wasabi...erg lekker (als je van sushi houdt tenminste)

en anders gewoon met een beetje curry en gesnipperde augurk...ook goed te doen
        Na sex is dat het lekkerste wat er is...en op nummer 3 Sashimi
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Meestal gewoon puur uit blik en als ik zin heb meng ik de tonijn met 2 eetlepels yoghurt, wat ketchup, een fijngehakte augurk, wat citroen en peper. Doet het prima op een broodje.

Comment

Originally posted by ricorico View Post
            ik eet het meestal als sushi, gewoon met wat teriyaki, ginseng en wasabi...erg lekker (als je van sushi houdt tenminste)

en anders gewoon met een beetje curry en gesnipperde augurk...ook goed te doen
            Is lekker met augurk. Maar augurk bevat heel veel zout, wat je niet gelijk zou verwachten.

Comment

Damn...
              Zeggen dat tonijn niet te eten is. Als ik dan kijk naar sommige combinaties zoals die met eieren lijkt het me eerder ranziger dan lekkerder.

Tonijn op oliebasis ben ik zelf ook niet zo'n fan van, maar is maar omdat de textuur dan "stropiger" lijkt. Normale tonijn op waterbasis is erg goed te doen. Ook als je die met groente variant en pittige saus neemt

Comment

waar smaakt het eigenlijk naar? vast niet naar biefstuk als ik het zo lees

niet grappig doen en zeggen '' het smaakt naar tonijn '' ff met iest anders vergelijken
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Is lekker met augurk. Maar augurk bevat heel veel zout, wat je niet gelijk zou verwachten.
                  Inderdaad, dat had ik nou echt niet verwacht! Volgende keer eens op de pot kijken...

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post

niet grappig doen en zeggen '' het smaakt naar tonijn '' ff met iest anders vergelijken
                    okay , het is droog in de mond , het kauwt dan ook niet lekker, zoiets als een welldone biefstuk die een beetje uit elkaar flikkert met een tonijnsmaakje!

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post

Het smaakt zoals je bij het ruiken van kattenvoer, voorsteld hoe dat zou smaken.
                      How you like them apples?

Comment

Originally posted by Emagix View Post
                        Inderdaad, dat had ik nou echt niet verwacht! Volgende keer eens op de pot kijken...
                        Als het goed is pekelen ze augurken (en zilveruitjes) voordat ze op dat water gezet worden.

Wat een slecht beeld van tonijn. Tonijn is heerlijk, zolang het maar van een goed merk is. Zo uit het blikje met een beetje peper is heerlijk

Comment

uit de oven is het toch lekkerder, beetje warme tonijnfilet
                          Groeten

Comment

Ik ga morgen eens naar de supermarkt om paar bakkies in te slaan. Let's try ik zal mijn bevindingen hier wel eens neerknallen.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Gewoon 'verse' tonijn uit de diepvries kopen en ff bakken in de pan, is veel lekkerder.
                              Beetje ui, tomaten, look, provensaalse kruiden etc.. beetje pasta erbij
                              mmmm ik krijg honger

Comment

wit van het ei in de koekepan en daar gooi je de tonijn (wel droog ) bij
                                klein beetje peper , en bakken in olijfolie best goed te eten in een hap weg als je het goed doet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X