Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je brinta gewoon mixed met melk in een beker en dan zo opdrinkt heeft dit dan hetzelfde effect als je brinta met melk opwarmt en dan als vaste voeding opeet?
warm eten wordt volgens mij sneller opgenomen door je lichaam + je stofwisseling moet harder werken.. dacht ik is hetzelfde met warm alchohol, dat wordt ook sneller opgenomen. maar veel zal het wel niet uitmaken ;p
De huismerk ´Brinta` van de Appie Heijn is fijner spul, letterlijk: het zijn zachtere stukkies. Mengt beter, proeft beter en is goedkoper.
Zelfde voedingswaardes.
Dit is misschien een domme vraag maar waar is brinta eienlijk goed voor,
wordt je er in feite dikker van of is dat maar een fabeltje?
Ik eet namelijk al twee jaar brinta en ik weet niet waar het voor dient.
groetjes becky
Dit is misschien een domme vraag maar waar is brinta eienlijk goed voor,
wordt je er in feite dikker van of is dat maar een fabeltje?
Ik eet namelijk al twee jaar brinta en ik weet niet waar het voor dient.
groetjes becky
Kh bron die makkelijk te mengen valt met whey.
Tenzij je van brood met poedah houdt.
De huismerk ´Brinta` van de Appie Heijn is fijner spul, letterlijk: het zijn zachtere stukkies. Mengt beter, proeft beter en is goedkoper.
Zelfde voedingswaardes.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment