Biertje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biertje

Hey allemaal!

Ik ben behoorlijk nieuw op jullie forum en tot het krachttrainen
    maar ik heb mezelf al een beetje ingelezen
    en mij rest nog een vraagje:
    Kan ik op de zaterdagavond nog rustig stappen?
    Ik wil graag serieus op mijn voeding letten, maar is het drinken van een alcohol niet een te grote zonde?
    Of moet ik mij dan beperken tot frisdrank/mixjes?

Hopelijk kunnen jullie deze fitness-nitwit een beetje bijspijkeren

spa moet hoofdsponsor zijn bij het stappen ( vind ik )
    het gaat over motivatie wil jij goede resultaten in zo min mogelijk tijd of wil je het jezelf moeilijk maken?
    je kunt het gerust doen maar dat is dan een keuze van jou, en jah tuurlijk heeft het invloed op je resultaten etc..

en tuurlijk mag je wel eens een keertje cheaten, maar denk dat je wel iets vaker gaat stappen.

Comment

Welnee man. Maar je weet alles waar je teveel van neemt - - - -

Comment

Alle alcohol heeft op een bepaalde manier een negatieve invloed op je resultaten/herstel/etc. Tuurlijk zul je ook nog goed kunnen groeien met af en toe een cheatmaaltijd, en drie of vier biertjes bij het uitgaan. Maar je zou meer resultaat hebben behaald had je dit niet gedaan.

Je moet jezelf afvragen wat voor jou belangrijker is.
        Is dat drinken tijdens het uitgaan, of snel resultaat bij het trainen.
        Je moet voor jezelf een balans vinden tussen deze beiden.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik ga zeker voor resultaat, maar ik wil toch een beetje balans vinden tussen gezonde voeding en genieten.
          Chips enzo kan ik best missen, maar ik zou het niet leuk vinden als mijn maten lekker dronken zijn en ik als enige met spa blauw rondloop.
          Iig bedankt voor de reacties!

Comment

dus jullie moetne dronken zijn voor plezier :P
            ahwel als je dirnkt is leuk tot aangeschoten.. maargoed. los van dat het beinvloed je resultaat wel. gister doorzakken betekent vandaag laat wakker. minder eetlust. betekent dat je je minder aan je voeding kan houden en zo in feite een dag meestal zwaar onder je behoefte een wat niet echt positief is voor je opbouw en herstel

Comment

lastig man, ken het..dat biertje is voor mij ook een zonde die ik moeilijk op kan geven.
              Heb nu gezegd 1 dag per week 4 biertjes max.
              Helpt zeker als je afspraak maakt met jezelf.
              Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
              @ Cut

Comment

Kan het? ja
                Is het goed? nee

Veel van die dingen zijn gewoontes. Imo moet je steeds proberen om er mee te stoppen. Meestal heb je er na een week geen enkel probleem meer mee.
                Dus probeer enkele weken geen bier te drinken. Zeg je na die tijd: "neen, zoveel heb ik er niet voor over", geen probleem, maar matig het gebruik dan.
                @ ketIF

Comment

Originally posted by SjonnieBravo View Post
                  Ik ga zeker voor resultaat, maar ik wil toch een beetje balans vinden tussen gezonde voeding en genieten.
                  Chips enzo kan ik best missen, maar ik zou het niet leuk vinden als mijn maten lekker dronken zijn en ik als enige met spa blauw rondloop.
                  Iig bedankt voor de reacties!
                  ik vind het juist leuk om te zien hoe m,n maten zijn als ze dronken zijn , dan zie je ook eens hoe jij bent als je dronken bent. het begint altijd leuk maar op een gegeven moment hangen ze tegen je aan en stinken ze uit hun bek. ik vind het prima met een spa,tje hoor , ik lach me rot!!! een goed gevoel van dicipline aan het einde van de avond.heb meer problemen als ik m,n peukie niet kan roken!!

Comment

En vergeet niet dat je je de volgende dag beroerd voelt als je teveel hebt doorgezakt, en ook lusteloos bent en totaal geen energie hebt.
                    Wat als je die dag naar de sportschool zou moeten?
                    Zeg dan maar gedag met je handje.
                    Want trainen die dag?Nee, dat komt er niet meer van.
                    Dus wil je iets bereiken, laat dan alle alcohol staan.
                    Zelfs niet een, want van 1 komen er 2 en ga zo maar door.
                    Ik kan het weten, want ben zelf een enorme party-animal geweest.

Comment

tuurlijk kan je wel stappen op zaterdag, je moet alleen geen 20 biertjes drinken en zeker geen mix drankjes of breezerachtige shit. Zelf drink ik alleen vanaf donderdag tot zondag 2 glazen rode wijn, in het weekend wel eens wat meer.
                      "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
                        ik vind het juist leuk om te zien hoe m,n maten zijn als ze dronken zijn , dan zie je ook eens hoe jij bent als je dronken bent. het begint altijd leuk maar op een gegeven moment hangen ze tegen je aan en stinken ze uit hun bek. ik vind het prima met een spa,tje hoor , ik lach me rot!!! een goed gevoel van dicipline aan het einde van de avond.heb meer problemen als ik m,n peukie niet kan roken!!
                        Een goed gevoel van discipline aan het einde van de avond?
                        Als je rookt???
                        En denk je dat je maten de enigste zullen zijn die uit hun bek stinken?
                        Doe je dat dan niet als je rookt?
                        Man, roken is net zo slecht.
                        Je kan je zoveel meer beter voelen als je niet rookt.
                        Ik kan het weten, heb zelf 2 pakjes per dag gerookt en was na werktijd ook elke dag zo stoned als een balletje.
                        Dus met die zooi, das geen discipline hebben.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Een goed gevoel van discipline aan het einde van de avond?
                          Als je rookt???
                          En denk je dat je maten de enigste zullen zijn die uit hun bek stinken?
                          Doe je dat dan niet als je rookt?
                          Man, roken is net zo slecht.
                          Je kan je zoveel meer beter voelen als je niet rookt.
                          Ik kan het weten, heb zelf 2 pakjes per dag gerookt en was na werktijd ook elke dag zo stoned als een balletje.
                          Dus met die zooi, das geen discipline hebben.
                          daar heb je zeker gelijk in oud, ik voel me al een paar jaar ook beestachtig goed met superveel energie. ik ben 9 jaar lang ook zo stoned als een balletje geweest en rookte ook 2 pakkies per dag , met al het andere aan genotsmiddellen nog weggelaten. de laatste paar jaar op een avondje uitgaan rook in 1 a 2 peukies , gewoon voor de gezelligheid , niet omdat ik het nodig heb of zo. en uitgaan doe ik ook maar 1 keer per maand of zo dus als ik naar m,n verleden kijk zeg , ja dat is dicipline! maar ik begrijp je punt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X