voedingsbehoefte: welke berekening is juist?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er zit nog een foutje in je schema bij kcal noten voor bed, verder strak schema en dat eet je iedere dag?
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
      Er zit nog een foutje in je schema bij kcal noten voor bed, verder strak schema en dat eet je iedere dag?
      Hee Knoefje, bedankt voor je reactie! Tsja, das een goeie, ik ga het proberen voor een tijdje. Ik denk dat ik na verloop van tijd wel een switch wil in het avondeten. En in het weekend zal ik ook wel wat anders van plan zijn. Maar zolang ik dagelijks werk, wil ik het zo proberen.

Pindafoutje hersteld Zie onder.
      Attached Files

Comment

Originally posted by Tecman View Post
        Hee Knoefje, bedankt voor je reactie! Tsja, das een goeie, ik ga het proberen voor een tijdje. Ik denk dat ik na verloop van tijd wel een switch wil in het avondeten. En in het weekend zal ik ook wel wat anders van plan zijn. Maar zolang ik dagelijks werk, wil ik het zo proberen.

Pindafoutje hersteld Zie onder.
        Moet ik me aangesproken voelen???

OT, ik heb mijn vergrootglas niet bij me, dus heb je schema niet bekeken. Kun je het excelbestand toevoegen?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hoi Pin(a)da, bedankt voor je reactie.

Ik heb het Excel bestandje bijgevoegd. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Groetjes, Tecman
          Attached Files

Comment

geen supplementen als multi-vitamine en visolie?
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
              geen supplementen als multi-vitamine en visolie?
              Hoi Roelinho, ik ben nieuw in deze materie, dus ik ben blij met je opmerking. Heb je een suggestie?

Groetjes, Tecman

Comment

Ziet er goed uit dat eetschema. Zou inderdaad nog 3 visolie gels toevoegen bij de grote 3 maaltijden. Dan is het helemaal toppie

Comment

Hoi Falstyr, dank voor je tip. Heb even gekeken en zou willen gaan voor zoiets (Hartvitaal.nl - Omega-3 – Visolie voor zuivere bloedvaten). Dit supplement levert 1000 milligram zuivere visolie per capsule. Elke capsule bevat 360 mg van de Omega-3 vetzuren EPA en DHA. Maar is dat ook wat jij bedoelt? Ciao, Tecman

Comment

Ik gebruik deze:

Visolie (Omega3) 180

480mg omega3 vetzuren net iets meer als de joune
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Bedankt voor je suggestie Laurann! Deze zijn net iets goedkoper zie ik ook

Pinada, zou jij ook nog een blik op mijn voedingsschema willen werpen? Het is een excelsheet dus een vergrootglas heb je niet meer nodig

Groetjes, Tecman

Comment

Originally posted by Tecman View Post
                        Bedankt voor je suggestie Laurann! Deze zijn net iets goedkoper zie ik ook

Pinada, zou jij ook nog een blik op mijn voedingsschema willen werpen? Het is een excelsheet dus een vergrootglas heb je niet meer nodig

Groetjes, Tecman

Heb ik gedaan en nu zit er een deuk in mijn blik tonijn

Ok, grappie uiteraard.

Vind het er prima uitzien, goede productkeuze, nette verdeling voedingsstoffen, visolie is al aangegeven.
                        Met de hoeveelheid kcal in dit schema zit je ongeveer op de hoeveelheid uit je berekening toch? En je doel is aankomen?
                        Houd er rekening mee dat die berekening een richtlijn is. Volg eens een aantal weken dit schema en evalueer. Mocht je niet aankomen (of zelfs afvallen), schroef je alles wat op. Mocht je opeens een fatty boy worden, dan wat naar beneden bijstellen.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hiermee zit ik inderdaad op mijn caloriebehoefte en mijn doel is niet al teveel aankomen, maar als dat gebeurt is het niet heel kwalijk. Ik eet liever iets teveel, dan te weinig. Fijn om te horen dat jullie ervaren BN-ers het een ok-schema vinden. Dan ga ik er met vertrouwen mee aan de slag. Ik houd mijn lichaam de aankomende weken in de gaten en zal het ook nog wat visolie toestoppen! Bedankt allemaal! Tecman
                          Last edited by Tecman; 26-08-2009, 09:19.

Comment

Ziet er netjes uit, zeker als dat je eerste schema is. Blijkt dan dat je je best gedaan hebt. Maar hoe kom je aan die 500 gram melk? Waarom zet je dat niet neer in ml of cl?
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Goeie Jordy, schaaf er nog steeds aan en heb jouw opmerking ook meegenomen. Dank je.

Comment

ik zou de magere melk door kwark veranderen maar verder veel succes. Laat ff weten hoe je het vind qua discipline om je aan dit schema te houden
                                44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                                ....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X