Er zit nog een foutje in je schema bij kcal noten voor bed, verder strak schema en dat eet je iedere dag?
voedingsbehoefte: welke berekening is juist?
Collapse
X
-
Originally posted by knoefje View PostEr zit nog een foutje in je schema bij kcal noten voor bed, verder strak schema en dat eet je iedere dag?
Pindafoutje hersteld Zie onder.Attached Files
Comment
-
Originally posted by Tecman View PostHee Knoefje, bedankt voor je reactie! Tsja, das een goeie, ik ga het proberen voor een tijdje. Ik denk dat ik na verloop van tijd wel een switch wil in het avondeten. En in het weekend zal ik ook wel wat anders van plan zijn. Maar zolang ik dagelijks werk, wil ik het zo proberen.
Pindafoutje hersteld Zie onder.
OT, ik heb mijn vergrootglas niet bij me, dus heb je schema niet bekeken. Kun je het excelbestand toevoegen?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Hoi Pin(a)da, bedankt voor je reactie.
Ik heb het Excel bestandje bijgevoegd. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Groetjes, TecmanAttached Files
Comment
-
Hoi Falstyr, dank voor je tip. Heb even gekeken en zou willen gaan voor zoiets (Hartvitaal.nl - Omega-3 – Visolie voor zuivere bloedvaten). Dit supplement levert 1000 milligram zuivere visolie per capsule. Elke capsule bevat 360 mg van de Omega-3 vetzuren EPA en DHA. Maar is dat ook wat jij bedoelt? Ciao, Tecman
Comment
-
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by Tecman View PostBedankt voor je suggestie Laurann! Deze zijn net iets goedkoper zie ik ook
Pinada, zou jij ook nog een blik op mijn voedingsschema willen werpen? Het is een excelsheet dus een vergrootglas heb je niet meer nodig
Groetjes, Tecman
Heb ik gedaan en nu zit er een deuk in mijn blik tonijn
Ok, grappie uiteraard.
Vind het er prima uitzien, goede productkeuze, nette verdeling voedingsstoffen, visolie is al aangegeven.
Met de hoeveelheid kcal in dit schema zit je ongeveer op de hoeveelheid uit je berekening toch? En je doel is aankomen?
Houd er rekening mee dat die berekening een richtlijn is. Volg eens een aantal weken dit schema en evalueer. Mocht je niet aankomen (of zelfs afvallen), schroef je alles wat op. Mocht je opeens een fatty boy worden, dan wat naar beneden bijstellen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Hiermee zit ik inderdaad op mijn caloriebehoefte en mijn doel is niet al teveel aankomen, maar als dat gebeurt is het niet heel kwalijk. Ik eet liever iets teveel, dan te weinig. Fijn om te horen dat jullie ervaren BN-ers het een ok-schema vinden. Dan ga ik er met vertrouwen mee aan de slag. Ik houd mijn lichaam de aankomende weken in de gaten en zal het ook nog wat visolie toestoppen! Bedankt allemaal! TecmanLast edited by Tecman; 26-08-2009, 09:19.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment