Er zit nog een foutje in je schema bij kcal noten voor bed, verder strak schema en dat eet je iedere dag?
voedingsbehoefte: welke berekening is juist?
Collapse
X
-
Originally posted by knoefje View PostEr zit nog een foutje in je schema bij kcal noten voor bed, verder strak schema en dat eet je iedere dag?
Pindafoutje hersteld Zie onder.Attached Files
Comment
-
Originally posted by Tecman View PostHee Knoefje, bedankt voor je reactie! Tsja, das een goeie, ik ga het proberen voor een tijdje. Ik denk dat ik na verloop van tijd wel een switch wil in het avondeten. En in het weekend zal ik ook wel wat anders van plan zijn. Maar zolang ik dagelijks werk, wil ik het zo proberen.
Pindafoutje hersteld Zie onder.
OT, ik heb mijn vergrootglas niet bij me, dus heb je schema niet bekeken. Kun je het excelbestand toevoegen?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Hoi Pin(a)da, bedankt voor je reactie.
Ik heb het Excel bestandje bijgevoegd. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Groetjes, TecmanAttached Files
Comment
-
Hoi Falstyr, dank voor je tip. Heb even gekeken en zou willen gaan voor zoiets (Hartvitaal.nl - Omega-3 – Visolie voor zuivere bloedvaten). Dit supplement levert 1000 milligram zuivere visolie per capsule. Elke capsule bevat 360 mg van de Omega-3 vetzuren EPA en DHA. Maar is dat ook wat jij bedoelt? Ciao, Tecman
Comment
-
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by Tecman View PostBedankt voor je suggestie Laurann! Deze zijn net iets goedkoper zie ik ook
Pinada, zou jij ook nog een blik op mijn voedingsschema willen werpen? Het is een excelsheet dus een vergrootglas heb je niet meer nodig
Groetjes, Tecman
Heb ik gedaan en nu zit er een deuk in mijn blik tonijn
Ok, grappie uiteraard.
Vind het er prima uitzien, goede productkeuze, nette verdeling voedingsstoffen, visolie is al aangegeven.
Met de hoeveelheid kcal in dit schema zit je ongeveer op de hoeveelheid uit je berekening toch? En je doel is aankomen?
Houd er rekening mee dat die berekening een richtlijn is. Volg eens een aantal weken dit schema en evalueer. Mocht je niet aankomen (of zelfs afvallen), schroef je alles wat op. Mocht je opeens een fatty boy worden, dan wat naar beneden bijstellen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Hiermee zit ik inderdaad op mijn caloriebehoefte en mijn doel is niet al teveel aankomen, maar als dat gebeurt is het niet heel kwalijk. Ik eet liever iets teveel, dan te weinig. Fijn om te horen dat jullie ervaren BN-ers het een ok-schema vinden. Dan ga ik er met vertrouwen mee aan de slag. Ik houd mijn lichaam de aankomende weken in de gaten en zal het ook nog wat visolie toestoppen! Bedankt allemaal! TecmanLast edited by Tecman; 26-08-2009, 09:19.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment