voedingsschema !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm dus jij vind mijn voedingsschema best oké.. thnx maat

Comment

Naja ok, dat niet direkt. Ik zou persoonlijk de sinaasappelsap schrappen en vervangen voor wat anders. Te veel suikers. Zou zelf ook kiezen voor 1x brood en bij de andere maaltijd iets anders, maar dat is eerder persoonlijk. Verder heb ik eigenlijk weinig toe te voegen.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Je telt de eiwitten uit alle voedingproducten.
        Je moet alleen de eiwitten tellen uit zuivel, ei, vlees, vis, noten.
        niet uit tarwe producten aardappelen fruit etc.
        Daarnaast haal je veel eiwitten uit shakes. ook niet optimaal.
        (mijn tips is dan ook meer vlees/vis) (tussen de middag 200g kip met sweet chili is bijv lekker) (of blikje tonijn)

Je neemt eiwitshake eiwitten als pre workout,
        ik persoonlijk zou 25g dextrose als preworkout nemen.
        en dan 50 gram dextrose, en 40g eiwit uit shake als post workout.

rest is wel goed naar mijn mening.,
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ty voor de uitgebreide reactie.. ik zal tussen de middag dan nog tonijn toevoegen.
          Is het niet zo dat je pre workout 0,4 g/kg whey en 0,4 g/kg snelle suikers moet innemen?
          ik dacht dat dit juist een algemene richtlijn was en dat je dan daaruit verder kon experimenteren. Post workout is toch 0,2 g/kg whey en 0,4 g/kg snelle suikers?
          Perfecte voeding voor en na training

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            Je telt de eiwitten uit alle voedingproducten.
            Je moet alleen de eiwitten tellen uit zuivel, ei, vlees, vis, noten.
            niet uit tarwe producten aardappelen fruit etc.
            Daarnaast haal je veel eiwitten uit shakes. ook niet optimaal.
            (mijn tips is dan ook meer vlees/vis) (tussen de middag 200g kip met sweet chili is bijv lekker) (of blikje tonijn)

Je neemt eiwitshake eiwitten als pre workout,
            ik persoonlijk zou 25g dextrose als preworkout nemen.
            en dan 50 gram dextrose, en 40g eiwit uit shake als post workout.

rest is wel goed naar mijn mening.,
            Ofcourse. Kut! Het is al weer veel te laat. Het valt me op dat ik niet echt altijd even scherp ben. graan producten zoals brinta en dergelijke tel je idd niet mee voor de eiwitten, Fruit ook niet natuurlijk. Verder zou ik alleen een shake nemen bij het ontbijt en na de training. Zijn er trouwens ook genoeg die ook geen shake meer nemen na de training, maar bijv. een liter volle chocolademelk.

Comment

Originally posted by denisen View Post
              Nee joh we kennen elkaar niet.. Badr en Gokhan zijn 2 wereldkickboxers en zijn helden voor ons. Vandaaar.. en heb je nog tips die ik kan gebruiken?
              Bloody hell, met andere woorden weer een paar die niet op hun schermafbeelding durven te staan.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Bloody hell, met andere woorden weer een paar die niet op hun schermafbeelding durven te staan.
                denk niet dat het veel toevoegt, wellicht als ik tevreden ben met me lichaam, maar een vettige lichaam hoef ik niet echt te showen volgens mij
                Groeten

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Kijk als we nou ook zo waren als jij.. met je wonderbaarlijke lichaam, dan zetten we natuurlijk onze foto als schermafbeelding

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Verder zou ik alleen een shake nemen bij het ontbijt en na de training. Zijn er trouwens ook genoeg die ook geen shake meer nemen na de training, maar bijv. een liter volle chocolademelk.
                    Waarom zegt iedereen steeds water ander wat betreft voeding rond de traininguren? Is het artikel van BIg'R dus ook al weer achterhaald?
                    Perfecte voeding voor en na training

Comment

Ik zeg niet dat dat perse beter is, maar het is een mogelijkheid. En tja, wat dat betreft op dit soort dingen blijft toch wel altijd discussie. Een whey shake na de training kan gewoon, maar chocolademelk doet het ook goed en is in elk geval een stuk goedkoper.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X