Tips graag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips graag

Hallo leden

Ik vroeg me af, welke soorten voeding kan ik het beste vermijden?

Ik doe op maandag een uur tot anderhalf uur krachttraining (fitness) en daarnaast heb ik 2x per week anderhalf uur kickboxtraing en meestal doe ik iedere week minstens nog 1x hardlopen 20minuutjes. Ik drink veel water/ thee, eet vlkoren brood, snoep nauwelijks tot niet en gebruik na elk soort sportinspanning een eiwitshake (whey) voor herstel. Helaas heb ik een kantoorbaan dus ik weet niet goed wat ik het beste kan eten om strak in mn vel te blijven (nog iets strakker mag ook). Als ik moet sporten eet ik meestal pasta vooraf, ehct heel simpel bv maccaroni met pesto / ketchup... doe ik het goed?

Ben benieuwd naar jullie advies!

Alle goede voeding staat in het Zomer Sticky vermeld in het opmaak van een voedingsschema deel.

Comment

Ik heb ook een kantoorbaan, so what?!
      Verstandig is om inderdaad even de zomersticky te lezen http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
      astu.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Zou je jezelf niet eerst even voor kunnen stellen?

Comment

Haaii,

nou bedankt ik zal t ns doorlezen dan, enneh ken je dan ook voor het sporten die shakes drinken of verwijzen jullie me weer door nr een andere forum? ow ben Krissy, 23j, sterk en geekkkk op mn 7serie

Comment

Originally posted by Krissy View Post
            Haaii,

nou bedankt ik zal t ns doorlezen dan, enneh ken je dan ook voor het sporten die shakes drinken of verwijzen jullie me weer door nr een andere forum? ow ben Krissy, 23j, sterk en geekkkk op mn 7serie
            Voorstellen is een apart topic, kan iedereen het ff zien.

En lees eerst de stickies eens goed door. Heb je vragen? Snuffel eens op het forum en gebruik de zoekfunctie. Weet je het nog niet? Dan horen we dolgraag je vraag
            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

ow oopsie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X