Voedingsschema ray-on-tour

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema ray-on-tour

Hallo allemaal. Na heel wat lees werk heb ik geprobeerd een voedings schema op te stellen voor mezelf. Hier even kort iets over mezelf. Ik ben 31 jaar 187m en weeg rond de 115 kg. Ik train 3 a 4 keer per week kracht training.
    Mijn streven is weer terug te gaan naar de 100 kg. Door het stoppen met roken 1 jaar geleden ben ik ruim 15 kg aangekomen. Verder haal ik er alleen maar voordelen uit dat ik gestopt ben.
    Mijn dagelijkse hoeveelheid is berekend op 3088kcal als ik daar 500 kcal af haal hou ik 2588 per dag over. Waarvan e176 v69 k442.
    Graag zou ik wat af willen vallen.
    Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn schema vinden.

07.00u
    100gr Brinta,
    200cc Melk,
    annanas op eigen sap

09.30u
    1 whey protein met magere melk en 1 schep creatine

12.30u
    200gr Kipfilet,
    200gr Snijbonen,
    100gr witte rijst.

15.00u
    100gr Tonijn in olie ,
    2 volkoren bruin brood

18.00u
    50 gr Aardappel,
    200gr Doperwten/boontjes/groene groenten
    200gr Kipfilet,

trainen ong 1 uur

1 whey protein met magere melk na training

20.30u
    50 gr Noten,

22.00u
    300gr Kwark met honing.

Bedankt alvast voor de moeite
    Groeten

Zet even de k/e/v waardes erbij hier hebben we totaal niks aan.

En probeer de kwark naturel. de honing is toch een redelijke aanslag op je Kcal vooral als je wil afvallen.
    Last edited by laurann; 25-08-2009, 23:41.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ray-on-tour

en magere kwark met annanas op eigen siroop.? schijnt toch erg goed te zijn omdat er stoffen inzitten die vet verbranden..? Heb ik eens iemand horen zeggen..

Comment

Ik denk dat ananas en eigen siroop verschrikkelijk veel suikers bevatten die je niet kan gebruiken als je afvalt.
        Kijk eens op het blik naar de k/e/v gehaltes ik denk dat je ervan schrikt.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Neem verse ananas.

Voor de verdeling in k/e/v: houd de verdeling uit de zomersticky aan. De verdeling die de calculator maakt is handig voor het totaal aantal kcal, maar ik zou voor de verdeling de zomersticky aanhouden.

En zet inderdaad je voedingschema in een excelbestand, per product er het aantal kcal, kh, ew en vetten bij. Het totaal kan dan vergeleken worden met je streefwaarden.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X