hoi ik ben bjorn nieuw sinds vandaag
ben van belgie
nu ben ik al een tijdje aan het trainen nu wil ik iig eens weten wat ik moet eten om bij te komen in gewicht en mijn spieren vorm te geven
ik ben 1m72 weeg ca 50 kg (niet veel weet ik )
ben net 18..
wat ik nu eet
smorgends
3 witte boterhammen icm choco
koffie of cola
smiddags
middagmaal (warm) verchillend
savonds
avondmaal warm eten
sinds kort turbo mass gainer van pure whey vlak voor het slapen
supplementen
vroeger nam ik na elke training gewone pure whey rijk aan eiwitten bleek niet idiaal voor mij te zijn nu dus de turbo mass gainer na het trainen en voor het slapen
drank
ik drink wel de gehele dag door frisdrank (cola,fanta ed)
weten jullie een haalbaar iets voor mij (ben niet zo een harde eter namelijk)
extra info--> nu heb ik overschakelt op turbo mass gainer waneer ik hiervan bijkom ed ga ik er relatine bij nemen kom ik hier niet van bij schakelen we over op iets anders uit het gamma van pure whey (voedingswinkel)
grtt
ben van belgie
nu ben ik al een tijdje aan het trainen nu wil ik iig eens weten wat ik moet eten om bij te komen in gewicht en mijn spieren vorm te geven
ik ben 1m72 weeg ca 50 kg (niet veel weet ik )
ben net 18..
wat ik nu eet
smorgends
3 witte boterhammen icm choco
koffie of cola
smiddags
middagmaal (warm) verchillend
savonds
avondmaal warm eten
sinds kort turbo mass gainer van pure whey vlak voor het slapen
supplementen
vroeger nam ik na elke training gewone pure whey rijk aan eiwitten bleek niet idiaal voor mij te zijn nu dus de turbo mass gainer na het trainen en voor het slapen
drank
ik drink wel de gehele dag door frisdrank (cola,fanta ed)
weten jullie een haalbaar iets voor mij (ben niet zo een harde eter namelijk)
extra info--> nu heb ik overschakelt op turbo mass gainer waneer ik hiervan bijkom ed ga ik er relatine bij nemen kom ik hier niet van bij schakelen we over op iets anders uit het gamma van pure whey (voedingswinkel)
grtt
Comment