Tonijn..mmmm

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tonijn..mmmm

Heb net tonijn gekocht om aan mijn voedingsschema toe te voegen, maar ik vind het niet te eten, te goor!
    Hebben mensen tips om het lekkerder te maken of moet ik het gewoon opgeven ?

Tnx!
    Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
    @ Cut

Originally posted by Markess View Post
    Heb net tonijn gekocht om aan mijn voedingsschema toe te voegen, maar ik vind het niet te eten, te goor!

Tnx!
    lees forum en recepten maar begin met een uitje, beetje olie en wat peper en zout en een hard gekookt ei
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

Originally posted by Markess View Post

Tnx!
      Sorry kerel, maar volgens mij zijn er al een aantal discussies geopend m.b.o tonijn, je had een van die moeten kiezen en daarmee verder kunnen gaan.
      Er is een hele verse topic over tonijn waarin wel 1001 verschillende manieren staan hoe je tonijn kunt eten.
      Dus een nieuwe discussie openen over tonijn is klinklare onzin.

Comment

helemaal niet gezien, tnx..heb er goede recepten tussen zien staan!
        Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
        @ Cut

Comment

***** weer een tonijn topic jezus.. Hele grote knop met zoeken bovenin gebruik hem

Comment

Ladieda
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X