Vraag n.a.v. ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag n.a.v. ontbijt

Als ik opsta om 7 uur drink ik nu een whey shake en om half 8 /kwart voor 8 eet ik een bak brinta. En vaak eet ik nog een appel of iets erbij.

Nou was mijn vraag: kan het kwaad als je dit in de blender allemaal bij elkaar gooit en dan i.p.v. melk yoghurt om het wat aangenamer te maken?
    Het gaat me er vooral om of je hierbij de whey tegen werkt, hoorde van iemand van wel maar ik dacht gelezen te hebben dat het wel zou kunnen.
    Groeten

Heeft niemand hier antwoord op?
    Groeten

Comment

Maakt volgens mij niks uit. Denk niet dat het tegen kan werken omdat je alles binnen een half uur opeet. En hoe moet dat volgens jouw dan gaan tegenwerken? Gewoon in een blender gooien en naar binnen werken die smurrie.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Maakt volgens mij niks uit. Denk niet dat het tegen kan werken omdat je alles binnen een half uur opeet. En hoe moet dat volgens jouw dan gaan tegenwerken? Gewoon in een blender gooien en naar binnen werken die smurrie.
        Ik had dus weleens gehoord, dat die kwark de opname van whey vertraagt, maar betwijfelde dit dus al.
        Wou het voor de zekerheid weten.
        Groeten

Comment

Flikker alles bij elkaar en je de eiwitten worden zo snel als de traagste in de mix. Dus de snelle opname van Whey wordt teniet gedaan zodra je het mengt met zuivel produkten. Verder is er niks mis met mengen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Flikker alles bij elkaar en je de eiwitten worden zo snel als de traagste in de mix. Dus de snelle opname van Whey wordt teniet gedaan zodra je het mengt met zuivel produkten. Verder is er niks mis met mengen.
            Heb je hier wat meer informatie over?
            Last edited by Ashley; 06-09-2009, 17:33.

Comment

Ik zou het nooit mengen met iets anders dan water als je doel van Whey inname is om te zorgen dat het snel opgenomen wordt door het lichaam. Als je Whey neemt als smakelijke toevoeging en meteen wat extra eiwitten binnen te krijgen dan kun je het rustig mengen met melk/kwark.

Comment

Dus een wheyshake voor een workout met melk is geen aanradar?

Comment

Dus een wheyshake voor een workout met melk is geen aanradar?
                  *zucht* Melk is een zuilver produkt...zet om naar casseine eiwit...traag eiwit

Comment

Ok, bedankt. Dit antwoord zat ik op te wachten.
                    Groeten

Comment

Ik weet dat je er moe van word maar we zijn niet allemaal zo snugger als jij!

Comment

heus wel!
                        Groeten

Comment

Antwoord was een paar posts eerder gegeven. Dus ja dan is het beetje dom om zelfde vraag 2x te stellen als het antwoord al bekend is.

Comment

ik wilde graag het antwoord 2x hebben...gewoon voor de zekerheid:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X