gevonden bakspray?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gevonden bakspray?

hey allemaal,

gisteren moest ik vakkenvullen bij de albert heijn, en tijdens het geliefde spiegelen kwam ik bij de cake, meel en andere bak dingen ( rozijnen,abrikozen glazuur en dat soort dingen ). Dr.oetker bakspray tegen. ik weet dat veel mensen op zoek zijn naar een spray waar weinig kcal in zitten en ze niet hun anti aanbak laag/pan mollen als ze eens een ei bakken, kipfillet bakken etc..

het probleem zoals gezegt, was aan het vakkenvullen dus had niet de tijd om uitgebreid het label te lezen voedingswaarde etc.. dus weet niet of het echt een vervanger is voor de PAM, bakspray maar misschien dat iemand anders dit interressant vindt en daar eens onderzoek naar wil doen.

greetz Xomgeek

Kan je zelf niet in je pauze even gaan kijken wat er in zit en dan hier posten...dan weten we wat meer.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Bij sportfood hebben ze ook gewoon zo'n bus bakspray. Kost je 8 euro voor 250ml en volgens de omschrijving bevat het geen calorieen. Overigens werk ik zelf ook in een supermarkt (spar), maar ben nog nooit zoiets tegengekomen.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik gebruik deze.
        Elke spray 0,98 kcal en 0,1gr. onverzadigde vetten, dus niet verzadigd.
        Als ik eieren of kip maak sprak ik 10x, das nog geen 10 kcal.
        En mijn pannen zijn nog steeds heel.
        Last edited by Pinada; 21-11-2009, 15:45.

Comment

Beetje vet kan geen kwaad hoor.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Idd, vetten heb je juist nodig!

Het is essentieel voor je gezondheid, groei en testosteron.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Soms steekt je dieet zo in elkaar dat je je broodnodige vetten ergens anders vandaan haalt. Dan is een bijna calorie-loze olijfolie spray natuurlijk hardstikke handig!
              Originally posted by fitnessfreak View Post
              Idd, vetten heb je juist nodig!

Het is essentieel voor je gezondheid, groei en testosteron.
              Voor je testosteron? Ook als je eigen testosteron-levels helemaal plat liggen?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Soms steekt je dieet zo in elkaar dat je je broodnodige vetten ergens anders vandaan haalt. Dan is een bijna calorie-loze olijfolie spray natuurlijk hardstikke handig!

Voor je testosteron? Ook als je eigen testosteron-levels helemaal plat liggen?
                alle beetje's helpen
                Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                  alle beetje's helpen
                  Wanneer je kuurt wordt je testosteron-level niet meer door jezelf bepaalt omdat je eigen productie stil ligt. Dan kun je liters olijfolie nemen, maar veel zal er niet gebeuren.
                  Een gemakkelijke stoelgang zul je er waarschijnlijk aan overhouden.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Wanneer je kuurt wordt je testosteron-level niet meer door jezelf bepaalt omdat je eigen productie stil ligt. Dan kun je liters olijfolie nemen, maar veel zal er niet gebeuren.
                    Een gemakkelijke stoelgang zul je er waarschijnlijk aan overhouden.
                    een te-makkelijke ja
                    maar waarom die vraag eigenlijks?
                    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                      een te-makkelijke ja
                      maar waarom die vraag eigenlijks?
                      Lees de topic.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X