Snelle suikers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Snuff, als we jouw beredenering doortrekken, zou ik iedere dag een kcal of 2200 niet mee hoeven rekenen in mijn dagelijke inname. Dat is namelijk mijn dagelijke behoefte.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik zou als ik jou was gewoon alles meetellen wat je inneemt. Ik tel zelfs de kcal uit sups zoals multi-vits en visolie mee, terwijl dat er echt maar heel weinig zijn.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        @Snuff, als we jouw beredenering doortrekken, zou ik iedere dag een kcal of 2200 niet mee hoeven rekenen in mijn dagelijke inname. Dat is namelijk mijn dagelijke behoefte.
        Bloody hell, wat ben jij?
        Een wandelende frisdrank-automaat?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Bloody hell, wat ben jij?
          Een wandelende frisdrank-automaat?

Nee. Maar jouw beredenering was: het wordt omgezet in energie dus dan hoef ik het niet mee te rekenen.

Als je een behoefte van 2200 kcal hebt, wordt 2200 kcal in energie omgezet. Dan zou ik die dus niet mee hoeven rekenen in mijn dagelijke inname.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nee. Maar jouw beredenering was: het wordt omgezet in energie dus dan hoef ik het niet mee te rekenen.

Als je een behoefte van 2200 kcal hebt, wordt 2200 kcal in energie omgezet. Dan zou ik die dus niet mee hoeven rekenen in mijn dagelijke inname.
            Hm, ja daar heb je gelijk in, maarja ik heb dan ook geen 2200 kcal aan snelle suikers.
            Bij mij zijn de meeste complex.
            Ik wil namelijk iets lager in mijn kh en was aan het puzzelen hoe.
            Vandaar mijn vraag.
            Ik meng mijn creatine altijd met een kh-drankje, maar mengen met water is ook oke las ik, dus ga ik nu dat drankje laten.

Comment

Hm, ja daar heb je gelijk in, maarja ik heb dan ook geen 2200 kcal aan snelle suikers.
              Bij mij zijn de meeste complex.
              Ik wil namelijk iets lager in mijn kh en was aan het puzzelen hoe.
              Vandaar mijn vraag.
              Ik meng mijn creatine altijd met een kh-drankje, maar mengen met water is ook oke las ik, dus ga ik nu dat drankje laten.
              Je mist het punt, maar goed

Comment

Je mist het punt, maar goed
                Inderdaad miste ik het punt.
                Las er volgens mij een beetje overheen.
                Dus het maakt niet uit of je het meteen verbrand of niet, je hoort het mee te tellen bij je totale hoeveelheid.
                Want ook snelle suikers zijn calorieen.
                Heb ik het nu goed?

Comment

Inderdaad miste ik het punt.
                  Las er volgens mij een beetje overheen.
                  Dus het maakt niet uit of je het meteen verbrand of niet, je hoort het mee te tellen bij je totale hoeveelheid.
                  Want ook snelle suikers zijn calorieen.
                  Heb ik het nu goed?

Laten we het daar maar ophouden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X