Vanaf morgen begin ik weer met fanatiek trainen en daar hoort natuurlijk ook een goed voedingsschema bij. Volgens mij is het schema op deze manier redelijk in balans, maar ik zou graag wat feedback willen van de experts .
Wat ik nog wel lastig vind is een goede eiwit bron voor het slapen gaan. Ik heb magere kwark geprobeerd, maar krijg dit echt met geen mogelijkheid weg. Hebben jullie een goed alternatief? Schema ziet er nu als volgt uit.
7:00
4 boterhammen met 4 plakken kalkoenfilet en ongeveer een halve liter melk
10:30
Appel en 2 hapklare onbijtkoeken (met minder suiker)
13:00
4 boterhammenmet kipfilet en 250ml melk
15:30
Appel en ongezouten pinda's
18:00
Avondeten, wat de pot schaft.
21:00
Ongezouten pinda's + eiwitbron.
Waar ik ook graag advies over zou willen hebben is over het gebruik van suplementen. Ik heb een beginnerspakket gekocht met Whey, Creatine en bcaa's. Er zit alleen geen gebruiksaanwijzing bij qua tijd etc. Nou neem ik sowieso een Whey/Creatine shake met water na elke training (zowel Krav Maga als na de sportschool), maar is het ook goed om er elke ochtend één te nemen? En wanneer en hoeveel bcaa's moet ik nemen? Alvast bedankt voor de feedback
Wat ik nog wel lastig vind is een goede eiwit bron voor het slapen gaan. Ik heb magere kwark geprobeerd, maar krijg dit echt met geen mogelijkheid weg. Hebben jullie een goed alternatief? Schema ziet er nu als volgt uit.
7:00
4 boterhammen met 4 plakken kalkoenfilet en ongeveer een halve liter melk
10:30
Appel en 2 hapklare onbijtkoeken (met minder suiker)
13:00
4 boterhammenmet kipfilet en 250ml melk
15:30
Appel en ongezouten pinda's
18:00
Avondeten, wat de pot schaft.
21:00
Ongezouten pinda's + eiwitbron.
Waar ik ook graag advies over zou willen hebben is over het gebruik van suplementen. Ik heb een beginnerspakket gekocht met Whey, Creatine en bcaa's. Er zit alleen geen gebruiksaanwijzing bij qua tijd etc. Nou neem ik sowieso een Whey/Creatine shake met water na elke training (zowel Krav Maga als na de sportschool), maar is het ook goed om er elke ochtend één te nemen? En wanneer en hoeveel bcaa's moet ik nemen? Alvast bedankt voor de feedback