Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je hebt "junk" dagen. Een dag dat je 1 of 2 maaltijden van je schema wat anders neemt dan kip en rijst. Dan neem je de pizza of andere dingen die je wilt.
Ja ik eerlijk gezegd wel.. Net zoals ik al tegen Snuff zei, als je alles goed doet zoals voeding, trainen kortom leeft als n sportman of BBer.. Mag je jezelf best af en toe verwennen... Dus ja ik wel....
ik zelf laat per dag ongeveer 50 a 70 kcal over aan sluimer dingen, dingen zoals roosvice of kauwgom etc.. maar die gebruik ik ook voor dingen als, het eten voorproeven om te proeven of het goed is dat soort dingen. maar verder niet echt
Heb anderhalf uurtje geleden een 325 grams ijsje naar binnen gewerkt.
De smoes van het nemen is:
IJs is ook een zuivel-produkt en vol koolhydraten,hehehe
Tussen haakjes, dit was 1 uitzondering, ik ben heel erg strikt met mijn voeding, soms wel eens te. En een junk-dag, dat vind ik zo zonde he, loop je je de hele dag vol te douwen met rotzooi want ja tis junk-dag dus kan dat wel, maar na die dag kun je weer helemaal opnieuw beginnen omdat je zoveel shit naar binnen hebt gepropt!
Tussen haakjes, dit was 1 uitzondering, ik ben heel erg strikt met mijn voeding, soms wel eens te. En een junk-dag, dat vind ik zo zonde he, loop je je de hele dag vol te douwen met rotzooi want ja tis junk-dag dus kan dat wel, maar na die dag kun je weer helemaal opnieuw beginnen omdat je zoveel shit naar binnen hebt gepropt!
Dat heb ik dus ook!! Dus dan maar geen ''troep''... ook geen gezeur achteraf van mijzelf...
Hahahahahha, je hebt gelijk ook!! Morgen weer trainen zeker...
Jazeker, de hypoth.....ik bedoel ja morgen zijn m'n rug,biceps en buik aan de beurt.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die strikt is in zijn voeding.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment