Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Yep, tot die tijd nog 2 keer per week fullbody doen. rest van de avonden studeren.
Daarna weer 3/4 keer split per week, kan niet wachten om benendagen te beulen
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Yep, tot die tijd nog 2 keer per week fullbody doen. rest van de avonden studeren.
Daarna weer 3/4 keer split per week, kan niet wachten om benendagen te beulen
jij bent gek
zit nu op een kussentje omdat mijn billen spierpijn hebben van het squaten gisteren, overigens wel heerlijk mijn beentjes getraint
maar de dag erna is altijd drama bij mij
verder hebben de grote mannen het al gezegt, suc6!
Heb 2 jaar nodig gehad om natural van 98 naar 102 te gaan ( en daar te blijven ) en vetmassa nog te laten zakken. Zwaar maar gelukt. Continu laag in de carbs en hoog in de prot.
Zou gek vind ik de vooruitgang van CAT1 niet hoor.. Licht ook maar net aan je lengte. 98kg. voor iemand van 2m. stelt geen ruk voor, terwijl iemand van 1,70 al best flink is. Kom zelf ook ongeveer 2kg. spiermassa aan per jaar de laatste jaren.
Qua verdeling KEV vind ik het er goed uitzien.. Alleen rond je training lijkt het wel alsof je er geen rekening mee houd dat je op dat moment traind, naast je whey shake dan. Ik neem aan dat je 's avonds traind?
Zou altijd genoeg eiwitten+koolhydraten rond je training plannen en niet teveel vetten (dus geen vetbronnen zoals noten gebruiken na je trainen, maar bijv. rijst met kip en groenten).
Je lichaam is rond je training het meest gevoelig voor koolhydraten, waarom dan alles aan het begin van de dag nemen als je 's avonds traind?
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
IK heb een uur voor het trainen aardappels met kip/rundvlees. Direct voor het trainen een halve shake en na het trainen een hele shake en dextrose. Noten zijn voor het slapen. 23.00/23.30 ong.
Ik heb ook een tijdje geleden over de rebound gehoord en klinkt heel logisch, maar hoe weten mensen dat die extra kilo's niet gewoon vocht zijn? Cut -> weinig carbs -> weinig vocht, bulken (na de cut) -> veel meer carbs -> veel meer vocht kan worden vastgehouden -> enorme gewichtstoename.
Doet er niet aan af dat ik denk dat je na een cut goed/beter massa kunt gainen, maar misschien worden de gains wat overrated
Heb 2 jaar nodig gehad om natural van 98 naar 102 te gaan ( en daar te blijven ) en vetmassa nog te laten zakken. Zwaar maar gelukt. Continu laag in de carbs en hoog in de prot.
Hoe lang ben je? En wat is je vet%?
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Alleen een beetje dextro na je training ga je echt niet van herstellen. Ik bedoelde dat je het grootste deel van je carbs aan het begin van je dag neemt terwijl je op het eind traind, verplaats er ook een zooi naar na je training.
Geen carbs nemen om de carbs, maar carbs nemen op het moment dat je ze nodig hebt, dus en 's ochtends vroeg en rondom je training.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Zoals ik al eerder zei een uur voor de training de aardappels. En na de training dextrose en whey.
Lijkt me voldoende, herstellen doe je ook niet direct na de training.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment