Wie durft.....?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie durft.....?

commentaar te geven?

Doel is om de 100 kg te halen zonder vetter te worden. Heb de laatste periode lang gecut, ga nu flink wat kcal er bovenop gooien. Kijken hoe goed de theorie klopt.

IF zeg ik gedag, heb er ff geen zin meer in.

Ik ben van plan hiermee op 18 oktober te starten icm met 3 dagen split schema.
    Attached Files
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Ja Schred dat durf ik wel... Ik ben bang dat je na lange tijd cut, toch wel iets vet erbij zal gainen. Je lichaam is nu lang onder geweest en zal reageren door ook wat vet aan te maken. Aan de andere kant, is het erna (na de bulk) ook zo weer weg.. Ik zeg ga ervoor....

Comment

Ik denk dat de doelen qua leeftijd en lengte moeilijk haalbaar gaan zijn Shred
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb juist gelezen dat je na een lange periode weinig vet aanzet als je flink boven je behoefte eet. Dat is wat ik wil gaan uitzoeken.
        Enneh Knulletje, het is : S - H - R - E - D

Originally posted by Pinada View Post
        Ik denk dat de doelen qua leeftijd en lengte moeilijk haalbaar gaan zijn Shred
        Ik ben 20 december jarig dus
        Denk niet dat ik nog veel groter word....
        Go heavy or go home!

Comment

Ik ben een enorme lef gozer. Leef op de rand van de afgrond...uhm...mijn balkon.

Je hebt lang gecut. Je zal dus nu een tijdelijke "rebound" krijgen waar je gebruik van moet gaan maken. Dit is HET moment waarop je de meeste gains kunt gaan behalen. Je zal dus geen vet aanzetten zoals beweerd.

Ik zie dat je de vetten toch omhoog hebt gegooid. Waarom? :P
          Zit beetje te dubben of 3,5gr eiwit meerwaarde voor je zal hebben. Maar ja de kh's staan ook hoog genoeg dus wat maakt het uit. Kan het altijd nog eventueel bijstellen. Dus de macro's kloppen.

Ontbijt lijkt me beetje klein. Whey na de work-out zie ik niet echt het nut van. Zou dan eerder volle melk nemen en dan de dextro er door heen voor een shake.

Ziet er verder goed uit.

Comment

Hey Shred, wat is je dagelijkse behoefte aan kcal?

Comment

Omdat ik namelijk persoonlijk denk dat de theorie niet klopt.
              Dit is bij iedereen verschillend.

Comment

Die rebound is bij iedereen van toepassing. De eerste week of 2 na een stevige cut periode kun je veel eten. Je insuline ligt hoger, je metabolisme wordt tijdelijk in overdrive getrapt dus alles gaat goed.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Ik ben een enorme lef gozer. Leef op de rand van de afgrond...uhm...mijn balkon.

Je hebt lang gecut. Je zal dus nu een tijdelijke "rebound" krijgen waar je gebruik van moet gaan maken. Dit is HET moment waarop je de meeste gains kunt gaan behalen. Je zal dus geen vet aanzetten zoals beweerd.

Ik zie dat je de vetten toch omhoog hebt gegooid. Waarom? :P
                  Zit beetje te dubben of 3,5gr eiwit meerwaarde voor je zal hebben. Maar ja de kh's staan ook hoog genoeg dus wat maakt het uit. Kan het altijd nog eventueel bijstellen. Dus de macro's kloppen.

Ontbijt lijkt me beetje klein. Whey na de work-out zie ik niet echt het nut van. Zou dan eerder volle melk nemen en dan de dextro er door heen voor een shake. Ontbijt is klein omdat het vloeibaar moet zijn, ff shaken appeltje erin en naar mijn werk. Heb geen zin om uitgebreid te eten 's ochtends.

Ziet er verder goed uit.
                  Ik vind melk smerig, kan eventueel whey/casseine doen. En dan met dextro.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Hey Shred, wat is je dagelijkse behoefte aan kcal?
                  ong 3000
                  Go heavy or go home!

Comment

Fallus, je praat nu over de eerste 2 weken, na de cut.. Ik kan mij hier in over langere periode niet in vinden, en ben het over langere tijd niet hier mee eens.. Waar kan ik mij over wat je zegt inlezen? Alvast bedankt...

Comment

Gebruik google: The rebound effect: gain up to 10 pounds in six weeks with this step-by-step approach to maximizing muscle growth immediately after a diet | Flex | Find Articles at BNET <- 1 van de velen
                      En het is zelfs 6 weken en niet 2.

Comment

Thanks man... Ik weet best dat ik na de cut hard ga, maar ook mn vet dacht ik. Zo zie je maar weer, nooit te oud om te leren.. Nogmaals bedankt (voor de verwijzing), ik ben er blij mee...

Comment

Kijk dat zijn berichten die ik nodig had
                          Maar zoals gezegd eerst even een examen halen 16 oktober, dus totdat 2 keer trainen icm fullbody.
                          Go heavy or go home!

Comment

Wat is er zo speciaal aan 18 oktober dat je dan pas wilt starten?
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Is na zijn examens.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X