beetje op voeding letten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beetje op voeding letten

goeieavond ^^

ik ben 15,5 jaar en zit al bijna een jaar op fitness en doe boksen erbij, maar ik wil nu toch wel een beetje op mijn voeding gaan letten, nou hoef ik niet een voedingschema en alles precies meten, ik wil gewoon weten wat ik voor de training, en na de training het beste kan eten wat je normaal ook zou eten, dus bijvoorbeeld fruit of een bak yoghurt met muesli. niks shake's ofso, gewoon voeding uit het dagelijks leven alleen wil ik weten wat wanneer...

alvast bedankt
    lon

Hai Haiii,

Ik raad je aan de forum eens door te spitten want er zijn veel onderwerpen die hier over gaan. Zul je zeker wat aan hebben !

Ciaoieie

Comment

Normaal reageer ik eigenlijk niet zoveel meer op dit soort berichten maar goed. Je bent 15, ik zou je idd ook niet aanraden om al een voedingsschema te nemen. Dat kan, maar noodzakelijk is dat nu nog niet, althans vind ik. In principe kun jij waarschijnlijk nog gewoon alles eten wat los en vast zit. Ik zeg dus doe dat dan ook gewoon. Daarmee bedoel ik dan natuurlijk niet dat je je moet gaan volproppen met junk enzo, maar voeding waar je iets aan hebt. Lees even de sticky's en met name over tiener bodybuilding. Voor de training zou ik een stevige maaltijd nemen die je van energie moet voorzien. Dat kan kip met rijst zijn, maar bijvoorbeeld ook een bord pasta.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X