Beoordeling 1ste voedingsschema cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beoordeling 1ste voedingsschema cut

Hey,

Stats zijn : 24j, 84.8kg, 1.88m, body fat geen idee maar kan wel nog wat vet af. Zou zo op een 12% body fat willen uitkomen.

BMR is 2005, Onderhoud 3108

Zit nu rond de 2800 caloriëen per dag.

Tips zijn welkom.
    Attached Files

Ziet er opzich niet verkeerd uit. De meesten hier willen nog wel is zeiken over kaas, maar in de bulk vind ik het best kunnen. Aangezien het dat nu niet is zou ik het echter wel schrappen en het vervangen door wat anders. Fruit zelfde verhaal, niets mis met appels, maar probeer te blijven varieren. Mocht je veel suikers ook willen ontwijken (fructose) kun je dat ook weer schrappen, maar ik zou het zelf gewoon laten staan, of in elk geval vervangen voor ander fruit, maar dat is persoonlijke voorkeur. Verder zou ik voor de training wel iets anders nemen als brinta.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Platte kaas is kwark he Jordy

Meer eiwitten en vetten minder koolhydraten.
      Daarnaast is 300 gram kip maar max 60 gram eiwit. Dus ff voedingswaarde checken
      En geen fruit voor het slapen.

Eiwitten uit brood, brinta aardappels en andere koolhydraatbronnen bouwen geen spieren op, dus tel je niet mee in je eiwitbehoefte. Wel in totaal aantal kcal.!
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Die platte kaas is idd kwark. Op de verpakking van de kipfilet staat toch 24.5gr eiwit /100g en Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten geeft 22.8 aan. Die brinta voor de training eventueel vervangen door tonijn ofzo?

Comment

24,5 vind ik veel bij mij is het vak 19 ofzo,
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

[quote=Shredmaster;575937]Platte kaas is kwark he Jordy

Shit, daar had ik idd ff niet aan gedacht/gezien.

Ik moet echt beter gaan opletten! Maar dan alsnog betwijfel ik of het de juiste kwark is, gezien de waardes. Ofwel kloppen die niet of heb je gewoon de verkeerde kwark. Check ff de k/e/v en vergelijk die met magere franse kwark, of bijv. jogging magere kwark.

Het irritante van die schema's in excel is dat je nogal snel over dingen heen kijkt aangezien het allemaal zo onder elkaar staat, merk dat ik vaker gewoon over dingen heen lees enzo.

Nog wel ff een tip probeer zoveel mogelijk de waardes aan te houden die op de verpakking vermeld zijn. Gebruik alleen een site als voedingswaardes.nl als
            het niet anders kan. Ik heb namelijk zelf ook gemerkt dat deze nog wel eens af willen wijken.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X